نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب را بدانید

0

یک متخصص پوست و مو در رابطه با نحوه صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب توضیحاتی را ارائه کرد.

مهتاب جوادی  گفت: با گذشت از فصل زمستان و وارد شدن به فصل بهار، بازار استفاده از کرم‌های ضد آفتاب نیز گرم می‌شود، اما در استفاده از این کرم‌ها باید به برخی موضوعات توجه شود.

وی افزود: اشعه ماورای بنفش خورشید می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر پوست افراد داشته باشد، اما برای مقابله با این اشعه نیز نباید هر کرمی به صورت زده شود.

متخصص پوست و مو لوسیون ضد آفتاب کرم ضد آفتاب زیبایی صورت خانمها دلیل استفاده از کرم ضد آفتاب بهترین ضد آفتاب طبیعی برای مراقبت از پوست چه باید کرد آیا در خانه هم باید ضد آفتاب زد

این متخصص پوست و مو با تاکید بر لزوم استفاده درست از کرم ضد آفتاب اظهارکرد: افراد باید توجه داشته باشند که کرم ضد آفتاب باید به طور مکرر استفاده شده ضمن اینکه اگر قرار است فرد زمان زیادی را در معرض نور خورشید باشد باید به طور مرتب کرم ضد آفتاب خود را ترمیم کند.

جوادی در رابطه با زمان استفاده از ضد آفتاب خاطرنشان کرد: افراد بهتر است ۳۰ دقیقه قبل از خروج از خانه اقدام به زدن ضد آفتاب کرده و هر ۳ ساعت یک بار ضد آفتاب خود را ترمیم کنند.

وی در رابطه با نحوه تهیه ضد آفتاب مناسب تصریح کرد: بهتر است کسانی که قصد خرید ضد آفتاب را دارند ابتدا به پزشک متخصص پوست مراجعه کنند تا بر اساس نوع پوست آنها، بهترین نوع ضد آفتاب برایشان تجویز شود.

این متخصص پوست و مو تاکید کرد: این طور نیست که تنها خانم‌ها ضد آفتاب استفاده کنند بلکه به آقایان نیز توصیه می‌شود که از ضد آفتاب مناسب استفاده کنند.

منبع: میزان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ