جدول پخش ۲۴ فیلم سینمایی آخر هفته از تلویزیون

0

شبکه‌های سیما برای روزهای هشتم و نهم اسفند فیلم‌های مختلف را آماده پخش کرده‌اند.

این فیلم‌ها را روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، آمورش و قرآن سیما می‌بینید:

نام فیلم و کارگردان

شبکه

زمان پخش

خلاصه داستان

بازیگران

«تالار ستاره»، پیتر هایمز، ۱۹۸۳ آمریکا

یک

پنجشنبه ۸ اسفند ساعت ۲۲

قاضی هاردین با پرونده‌ای مواجه می‌شود که در آن دو نفر متهم به قتل یک کودک هشت ساله هستند ولی به دلیل نقص بازرسی پلیس آن‌ها آزاد می‌شوند. قاضی هاردین نیز از این مسئله به شدت ناراحت می‌شود ولی نمی‌تواند کاری انجام دهد. کودک دیگری به قتل می‌رسد و قاضی خود را مسئول قتل می‌داند.

مایکل داگلاس، هال هالبروک، یافت کوتو

«عروسی خانه»، محسن توکلی (تلویزیونی)

یک

جمعه ۹ اسفند

ساعت ۱۴:۵۰

در روستایی که خانواده گل محمود مشغول تدارک عروسی فرزندنشان هستند و دعوت از اهالی روستا به رسم جاری صورت گرفته است، بناگاه کدخدای این روستا دار فانی را وداع می‌گوید. جنجال بر سر اینکه عروسی به زمان دیگری موکول شود آغاز یک چالش وسیع در روستایی کوچک را موجب می‌شود و…

سیاوش طهورث، مرحومه فاطمه طاهری، میر طاهر مظلومی، افسانه ناصری، حشمت آرمیده

«پله ماشین پلیس ماجراجو»

دو

پنجشنبه ۸ اسفند ساعت ۸ صبح

داستان این انیمیشن درباره پله ماشین پلیس سخنگویی است که به علت کمک‌هایی که به مردم شهر می‌کند بسیار محبوب است، او در جریان یک عملیات امداد رسانی دچار برق گرفتگی شده و به یک ماشین برقی تبدیل می‌شود.

«شهر در دست بچه‌ها»

دو

پنجشنبه ۸ اسفند  ساعت ۱۴:۳۰

داستان فیلم درباره شهری است که برخی بچه‌های آن آرزو دارند روزی پدر و مادر‌ها تنهایشان بگذارند و در نتیجه آن‌ها از انجام اموری مانند رفتن به مدرسه و انجام دادن تکالیف‌‌ رها شوند.

«دنیای بند انگشتی‌ها»

دو

جمعه ۹ اسفند ساعت ۸ صبح

خانواده‌ای متشکل از مادر، پدر و یک دختر جوان به نام آریتی در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی می‌کنند تا آنکه محل زندگیشان مورد تهدید واقع می‌شود.

«آقای هنرپیشه»، سعید اسدی (تلویزیونی)

دو

جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۷:۳۰

پرویز کیانفر بازیگر معروف سینما که غرق در شهرت و جذابیت شغل خود است، نشانه‌هایی از مرگ را در زندگی خود می‌بیند، این در حالی است که او قرار است به زودی با نسترن دختر پولداری که سودای بازیگر شدن و شهرت دارد ازدواج کند.

دانیال حکیمی، حدیثه تهرانی

«عشق شیشه‌ای»، غلامرضا حیدرنژاد

دو

جمعه ۹ اسفند ساعت ۲۳

جلال، بازیگر نقش‌های فرعی سینما که در عشق هم شکست خورده، قصد خودکشی دارد. او که ساکن اتاق شماره ۲۱۲ در مسافرخانه گل‌ها است ابتدا تصمیم می‌گیرد با طناب خود را حلق آویز کند، اما موفق نمی‌شود و ناچار در پی استخدام یک آدمکش برمی آید.

پرویز پرستویی، مهناز افضلی، عزت اله جامی، محمود جعفری، اکبر دودکار، رامین راستاد

«فردایی بهتر»، جان وو، ۱۹۸۶ هنگ کنگ

سه

پنجشنبه ۸ اسفند  ساعت ۱۰:۳۰

شخصی به نام تام که در کار معامله پول‌های جعلی است در یک معامله به وسیله همکارش شینگ و رئیسش آقای یو مورد خیانت قرار می‌گیرد و در تایوان زندانی می‌شود.

چو یون-فت، تی لانگ، لسلی چیونگ

«پرواز در حباب (قسمت اول)»، سیروس مقدم (تلویزیونی)

سه

پنجشنبه ۸ اسفند ساعت ۱۹

منوچهر فراهانی که قاچاقچی مواد مخدر است با توطئه‌ای از جانب همسر و دوست صمیمی‌اش، کامران و با همکاری فردی به نام نادر رحیمی که برای کامران و منوچهر کار می‌کند، به پلیس لو داده می‌شود و…

حامد کمیلی، آرام جعفری

«پرواز در حباب (قسمت دوم)»، سیروس مقدم (تلویزیونی)

سه

جمعه ۹ اسفندساعت ۱۹

منوچهر فراهانی که قاچاقچی مواد مخدر است با توطئه‌ای از جانب همسر و دوست صمیمی‌اش، کامران و با همکاری فردی به نام نادر رحیمی که برای کامران و منوچهر کار می‌کند، به پلیس لو داده می‌شود و…

حامد کمیلی، آرام جعفری

«تغییر چهره»، جان وو، ۱۹۹۷ آمریکا

سه

پنجشنبه ۸ اسفند ساعت ۲۳:۳۰

دغدغه ذهنی همیشگی شان آرچر مامور اف‌بی‌آی دستگیری کاستور تروی یک جانی باهوش است که سال‌ها پیش وقتی سعی داشته آرچر را به قتل برساند پسرش را کشته است.

جان تراولتا، نیکلاس کیج، جون آلن

«خصومت»

سه

جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۰:۳۰

در اواخر قرن ۱۹ میلادی جنگ داخلی شمال و جنوب ایالات متحده را در بر می‌گیرد در سال ۱۹۸۵ جبهه شمال به پیروزی می‌رسد اما گروه‌های مستقل جنوبی همچنان به درگیری مقطعی ادامه می‌دهند. در این میان در دو ایالت کنتاکی و ویرجینیا دو طایفه در دو سوی مرز با هم اختلاف دارند.

کریستین اسلیتر

«چهار برادر»، جان سینگلتن

سه

جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۶:۳۰

چهار برادر نانتی است که دوتای آن‌ها سیاه و دو تای دیگر سفید هستند، در کودکی به وسیله زن خیرخواهی به فرزندی پذیرفته می‌شوند. در یک روز زمستانی مادر آن‌ها در جریان سرقتی از یک فروشگاه کشته می‌شود ولی پسر‌ها به این نتیجه می‌رسند که این برنامه از پیش تعیین شده و…

«هوک»، استیون اسپیلبرگ، ۱۹۹۱ آمریکا

چهار

پنجشنبه ۱ اسفند ساعت ۱۵

پیتر بعد از اینکه بزرگ و بالغ می‌شود و حالا پدر خانواده است باید به سرزمین کودکان باز گردد. او مردی پر مشغله است و هیچ‌گاه فرصتی برای گذران وقت با فرزندانش ندارد. تا اینکه در این هنگام فرزندان او توسط کاپیتان هوک فرمانده سرزمین خیالی و فانتزی نورلند به گروگان گرفته می‌شوند و…

داستین هافمن، رابین ویلیامز، جولیا رابرتز

«لایه‌های پنهان»، رابرت زمکیس، ۲۰۰۰ آمریکا

چهار

جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۲

زنی به نام کلر اسپنسر به همراه همسرش نورمن اسپنسر به مکانی تازه نقل مکان کرده است. او مدام با حوادث عجیبی مواجه می‌شود و همواره روح زنی را می‌بیند که گویی می‌خواهد به او هشدار دهد.

هریسن فورد؛ میشل فایفر

«هزاران فرسنگ تاختن»، ژانگ ییمو

چهار

جمعه ۹ اسفند ساعت ۲۰:۳۰

این فیلم درباره ماهیگیری به نام تاکاتا ایچی است که ری، دخترخوانده‌اش با او تماس می‌گیرد و او مجبور می‌شود بعد از سال‌ها روستای کوچک خود را به قصد دیدن پسر بیمارش کن ایچی ترک کند و به شهر برود. او در شهر متوجه رفتارهای دخترخوانده‌اش می‌شود.

«اژدهای پیت»، دان چافی ۱۹۷۷ آمریکا

تهران

پنجشنبه ۸ اسفند  ساعت ۱۳

خانواده گوگان پسر‌بچه‌ای به نام پیت را به کار گرفته‌اند تا کارهای منزلشان را انجام دهد. آن‌ها اکنون به دنبال این پسر بچه هستند که از خانه آنها فرار کرده است. پیت با کمک یک اژدهای کارتونی از خانه گوگان‌ها فرار کرده که توانایی پنهان شدن از دید عموم را دارد و…

شان مارشال، هلن ردی، جیم دیل، میکی رونی

«ناشناخته»، خامه کولت-سرا، ۲۰۱۱ آمریکا

تهران

جمعه ۹ اسفند ۴۰ دقیقه بامداد

مردی که خود را دکتر و محقق می‌داند به همراه همسرش برای یک سخنرانی بزرگ به کشور اروپایی سفر می‌کند. اما پیش از آنکه به هتل برسد تمامی مدارک و اسنادش را در فرودگاه گم می‌کند او برای یافتن مدارکش به سمت فرودگاه برمی گردد اما در راه دچار حادثه‌ای می‌شود که برای مدتی به اغما می‌رود.

لیم نیسن، دایان کروگر، آیدان کویین

«طبقه ۴»

تهران

جمعه ۹ اسفند ساعت ۹:۱۵

این فیلم در یک موسسه بیماران سرطانی روایت می شود که همه بیماران پسربچه‌های نوجوان هستند. آن‌ها امید بسیاری به بهبودی خویش دارند و همه تلاش خود را می‌کنند که بتوانند یک تیم بسکتبال قوی در میان خود راه اندازی نمایند.

«بی‌قید و شرط»

تهران

جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۳:۳۰

سامانتا کرافورد یک نقاش و داستان نویش کودکان است که با شوهرش بیلی یک زندگی سرشار از خوشبختی را می‌گذراند. اما بیلی در یک حادثه به قتل می‌رسد و پلیس هم نمی‌تواند ردپایی از قاتل پیدا کند و…

«کاوشگران»، حمیدرضا نادری (تلویزیونی)

شما

پنجشنبه ۸ اسفند  ساعت ۲۳

دکتر جهان مجد محقق و باستان‏‌شناس به دنبال اشیایی است که ارسلان، والی نیشابور در زمان حمله مغول چال کرده است. بخشی از این گنجینه در سال ۱۳۵۷ و مقارن با مبارزات انقلاب به دست باستان‏‌شناسی به نام شمس کشف شده و قرار بوده مجد که در آن دوران دستیار شمس بوده به مراجع ذی‏صلاح برساند. ظاهراً مجد این عمل را انجام می‌‏دهد.

قطب‏الدین صادقی، محرم زینال‏زاده، سمانه دهقانپور

«جلباب»، مجید کاشی فروشان

(تلویزیونی)

شما

جمعه ۹ اسفند

ساعت ۱۳:۳۰

سمیه و میترا دانشجو و همکلاسی هستند. میترا پدر ندارد و با مادرش که بی‌اعتنا به وضعیت اوست زندگی می‌کند و برادرش فرهاد به تازگی از خارج بازگشته است. سمیه هم مشکلاتی با خانواده‌اش دارد. پدر سمیه بسیار سخت گیر است و برادر سمیه که بیکار و بی‌سواد است نیز با محدود کردن سمیه فشار مضاعفی به او وارد می‌کند. میترا با فردی به نام کامران دوست شده که او را به اعتیاد و کارهای خلاف سوق داده است.

حسن جویره، الهام طهموری، رادنوش مقدم، مسعود صادقی

«ایستاده در آغاز»

سیدمحمدرضا میرمحمد

قرآن

جمعه ۹ اسفند

ساعت ۱۵:۳۰

این فیلم درباره فردی مومن در روستایی است که با احترام اهالی روستا مواجه است اما طی اتفاقی که فرزندش پی به بلد نبودن خواندن قرآن توسط وی می‌برد، این احترام را در خطر دیده و به دنبال شخصی می‌گردد که بتواند به او آموزش خواندن قرآن را دهد و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

رضا ناجی، منوچهر آذر، ابراهیم آبادی، مانی رهنما

«رقابت نقاشی»

آموزش

جمعه ۹ اسفند

ساعت ۱۰ صبح

در مدرسه مسابقه‌ای برگزار می‌شود که در این مسابقه بهترین نقاشی و اثر انتخاب و به برنده جایزه‌ای داده می‌شود. الکساندر و ماولوورف می‌خواهند که با هم رقابت کنند و به هم قول می‌دهند که جوانمردانه این کار را انجام بدهند، اما…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ