ساعت بازی لیورپول و آ اس رم +پیش بازی

0

لیورپولی ها در دیدار رفت ابتدا با ۵ گل از جالوروسی پیش افتادند اما شاگردان اوزه بیو دی فرانچسکو در دقایق پایانی توانستند دو بار دروازه قرمزها را باز کنند و به جبران نتیجه در دیدار برگشت امیدوار شوند.

رم در مرحله قبل موفق شد شکست ۴-۱ دیدار رفت برابر بارسا را با برتری ۳-۰ در دیدار برگشت جبران کند و تا این مرحله در دیدارهای خانگی گلی دریافت نکرده اما گومز معتقد است که تیمش می تواند در المپیکو به گل برسد.

ورزشگاه المپیکو امشب میزبان مصاف دوم آاس رم و لیورپول در لیگ قهرمانان فصل ۱۸-۲۰۱۷ خواهد بود.

مشخصات بازی لیورپول و آ اس رم

روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۲ می ۲۰۱۸ | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا | دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی

ساعت: ۲۳:۱۵

ورزشگاه: المپیکو

داور: دامیر اشکومینا (اسلوونی)

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

نتیجه بازی امشب لیورپول باشگاه لیورپول بازیکنان باشگاه فوتبال آ اس رم بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اسامی بازیکنان لیورپولحوادث ناگوار دیدار رفت که به پیش آمدن شرایط اضطراری برای یک تماشاگر منجر شد، نگرانی ها را برای برگزاری دیدار برگشت هم پا بر جا نگه می دارد. پیش از نبرد احتمالا پر تنش دو تیم در پایتخت ایتالیا، هر دو باشگاه از طرفداران خود خواسته اند تا به امنیت سکوها کمک کنند.

پس از دریافت پنج گل از لیورپول در دیدار رفت، به نظر می رسید آاس رم را باید از گردونه رقابت ها حذف شده دانست ولی این تیم با به ثمر رساندن دو گل دیر هنگام، امیدها را برای بازی برگشت زنده نگه داشت. حالا آن ها در صورتی به دیدار نهایی راه خواهند یافت که با نتیجه ۳-۰ به برتری برسند؛ کاری که در مرحله قبلی برابر بارسلونا انجام دادند.

در آن سو مثلث خوفناک محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و سادیو مانه در فصل جاری، یکی از زهردار ترین خطوط حمله اروپا را تشکیل داده اند و با وجود این که جالوروسی در این مسابقه از امتیاز میزبانی بهره مند خواهد بود، سخت است بتوانیم تصور کنیم که شاگردان یورگن کلوپ در این مسابقه موفق به گلزنی نخواهند شد.

اگر شاگردان اوزه بیو دی فرانچسکو رویای حضور در فینال را در سر دارند، باید از اشتباهات خود در دیدار رفت درس گرفته و فرصت چندانی را در اختیار تیم حریف قرار ندهند.

در اردوی آاس رم، در اختیار نبودن دیگو پروتی که در بازی رفت یکی از گل های رم را به ثمر رساند، خبر بدی برای این تیم بود اما مشکلی که برای کوین استروتمن نیز پیش آمده نشان از این دارد که باید منتظر تغییراتی در خط میانی آاس رم باشیم.

در اردوی لیورپول، الکس اوکسلید چمبرلین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در دیدار رفت جایی ندارد و جوئل ماتیپ و آدام لالانا دیگر غایبان تیم هستند. از طرفی امره جان که گفته می شود در پایان فصل از قرمزها جدا خواهد شد، بعید است در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

فرم اخیر دو تیم

نتیجه بازی امشب لیورپول باشگاه لیورپول بازیکنان باشگاه فوتبال آ اس رم بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اسامی بازیکنان لیورپول

نکات آماریبازی لیورپول و آ اس رم

  • هیچ تیمی در تاریخ جام اروپا / لیگ قهرمانان اروپا تا کنون نتوانسته است شکست ۵-۲ در دیدار رفت و در خانه حریف را جبران کند. آخرین بار والنسیا در فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ والنسیا در دیدار رفت موفق به برتری ۵-۲ مقابل لاتزیو شده بود و توانست در دیدار برگشت هم ۱-۰ به برتری برسد تا در مجموع با نتیجه ۵-۳ بیانکوچلستی را حذف کند.
  • دیدار رفت دو تیم در کنار مسابقه بایرن مونیخ-آژاکس سال ۱۹۹۵ که با نتیجه ۵-۲ به سود نماینده هلند تمام شده بود، پر گل ترین بازی مرحله نیمه نهایی تاریخ لیگ قهرمانان است.
  • این دهمین حضور لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام اروپا / لیگ قهرمانان است؛ آن ها به جز حذف برابر اینتر در ۸۴-۱۹۸۳ و چلسی ۸-۲۰۰۷، در هفت دوره دیگر موفق به راهیابی به دیدار نهایی این رقابت ها شدند.
  • جالوروسی پس از ۲۷ سال، نخستین نیمه نهایی اروپایی خود را پس از رویارویی با بروندبی در مرحله نیمه نهایی جام یوفا تجربه می کند.
  • آاس رم تنها تیمی است که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در پنج مسابقه خانگی خود گلی دریافت نکرده است. آن ها همچنین چهار مسابقه اخیر خود در المپیکو در این رقابت ها را با برد پشت سر گذاشته اند ولی هرگز نتوانسته اند پنج برد پیاپی خانگی کسب کنند.
  • در همین حال لیورپول تنها تیم بدون شکست فصل جاری لیگ قهرمانان است (۷ پیروزی و ۴ تساوی).
  • لیورپول نخستین تیم تاریخ لیگ قهرمانان است که سه بازیکن با بیش از هفت گل زده در یک فصل لیگ قهرمانان دارد (صلاح ۱۰، فیرمینو ۱۰ و مانه ۸).
  • ادین ژکو در چهار مسابقه اخیر خود در لیگ قهرمانان گلزنی کرده، تا از این حیث طولانی ترین روند گلزنی را میان بازیکنان آاس رم در تاریخ این رقابت ها داشته باشد.
  • قرمزها در چهار رویارویی خود با آاس رم در جام اروپا / لیگ قهرمانان، هنوز شکستی را تجربه نکرده اند (۲ پیروزی و ۲ تساوی). یکی از این تساوی ها به نتیجه ۱-۱ در فینال سال ۱۹۸۴ در المپیکو بر می گردد که در نهایت لیورپول در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۲ به برتری رسید.

پیش بینی Who Scored

آاس رم ۱-۲ لیورپول

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ