علی اکبر رائفی پور کیست؟ +عکس و بیوگرافی

4

بیوگرافی رائفی پور ، رائفی پور اهل کجاست ، رائفی پور را بهتر بشناسیم ، تاریخ تولد رائفی پور

علی‌اکبر رائفی‌پور (متولد ۱۳۶۳)، محقق ، پژوهشگر و نظریه‌پرداز ایرانی است.  سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد.

نظریه پرداز فعال سیاسی بیوگرافی علی اکبر رائفی پور آدم‌های مشهور

رائفی پور تحت عنوان «استراتژیست» به بیان برخی از دیدگاه‌ها می‌پردازد. وی در گذر چند سال با سخنرانی‌ها و نظریه‌پردازی‌های خویش در محافل مختلف در رابطه با شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیزم و مهدویت مواردی از این قبیل به یکی از چهره‌های شناخته شده در میان علاقه‌مندان به این مبحث مبدل گشت. وی از خود به عنوان «آنتی صهیونیست» یاد می‌کند. حضور او در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار کمرنگ است. او مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ مصاف ایرانیان تأسیس نموده و مدیریت آن را بر عهده دارد.

جنبش مصاف

وی در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ طی اطلاعیه‌ای خبر از افتتاح «جنبش مصاف» با عنوان ثبت «مؤسسهٔ مصاف ایرانیان» داد و سایت تحلیلی پژوهشی «جنبش مصاف» را در راهبرد همین مؤسسه راه‌اندازی نمود. مصاف مخفف عبارت مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری است.

وقتی مارک وبر از منکرین هولوکاست و مدیر مؤسسه بازبینی تاریخی در سال ۲۰۱۲ به ایران سفر کرد، رائفی‌پور یک سخنرانی برای او ترتیب داد. رائفی‌پور ایده پرداز بازی رایانه‌ای با موضوع «نجات سردار احمد متوسلیان از زندان رژیم صهیونیستی» بود که از سوی این مؤسسه پی گرفته شده‌است.

نظریه پرداز فعال سیاسی بیوگرافی علی اکبر رائفی پور آدم‌های مشهور

رونمایی از سلاح انفرادی «ذوالفقار» توسط مؤسسه فرهنگی «مصاف ایرانیان» در روز قدس (۱۳۹۶)

مؤسسه مصاف از سال ۱۳۹۵ شمسی با تشکیل کمپین «اهدای خون مسلمان شیعه» تلاش دارد تا فرهنگ اهدای خون جایگزین مراسم قمه‌زنی شود و همچنین اهدای خون در تمامی ایام سال صورت گیرد. این پویش با زبان‌های مختلف در شبکه‌های مجازی ساخته شده‌است و توانسته کاربران بسیاری از سراسر جهان را جذب خود کند.

از جمله دیدگاه‌های اجتماعی رائفی پور اعتقاد به تأثیر رسانه‌های غربی در افزایش آمار طلاق در ایران است. او شبکه‌های ماهواره ای فارسی‌زبان را راه اندازی شده از سوی صهیونیست‌ها می‌داند و معتقد است که این شبکه‌ها با نمایش فیلم‌هایی با مضامین روابط نامشروع، سقط جنین، خیانت زن و شوهر به یکدیگر، فرزندان نامشروع و رابطه‌های جنسی قبل از ازدواج سعی در عادی سازی این رفتارها در بین مردم ایران دارند. وی مخالف و منتقد فمینیسم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. رضایی می گوید

    تو سایتی خوندم زن رایفی خانمی هس به اسم پرستو مروجی
    صحت داره؟

    1. شکوری می گوید

      همین موضوع را سرچ میکردم که وارد این سایت شدم،بله خیلی جاها زده بودند همسر استاد رائفی پور خانمی بنام پرستو مروجی است.
      دکتری داره..

  2. محمد می گوید

    درسته اسم زن استاد علی اکبر رائفی پور همون پرستو مروجی

    لو رفتن????????????

  3. محبیان می گوید

    یعنی حقیقت داره که همسر استاد رائفی پور خانم پرستو مروجی اس؟؟؟؟