علت محرومیت افشین پیروانی چیست؟

0

حکم محرومیت سرپرست تیم پرسپولیس به باشگاه تهرانی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، طبق حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده، افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌تواند سرخپوشان را در سفر به امارات برای رویارویی با الجزیره در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

همسر افشین پیروانی فساد در فوتبال بیوگرافی افشین پیروانی اخبار فوتبال داخلی اخبار اختلاس

محرومیت پیروانی به دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی فوتبال بر می‌گردد. افشین پیروانی در دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی فوتبال در ارتباط با یک شرکت طرف قرارداد با فدراسیون دچار تخلفات مالی شده بود و به همین دلیل با حکم سنگین فدراسیون مواجه شد.

***

گفتگو با افشین پیروانی در ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

افشین پیروانی بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید ، در مورد محرومیت یکی از مدیران تیم‌های پایتخت که باعث شد اذهان به سمت او منحرف شود، گفت: اجازه دهید مشخص شود که منظور کمیته اخلاق چه کسی بوده، اگر منظور آنها من بوده باشم در این صورت پاسخگو خواهم بود.

مدیر پیشین تیم ملی در مورد اینکه قضیه مراجعه او به کمیته اخلاق گفت: یکسری جوایزی بوده که اسپانسر تیم ملی به اعضای تیم داده است، نماینده این اسپانسر در این مراسم حضور داشت، شما می‌توانید با ۵۷ نفری که در مراسم اهدای این جوایز حضور داشتند تماس بگیرید. این پاداش‌ها به همه اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و مسئولان داده شده و من دخل و تصرفی در این هدایا نداشتم. شما می‌توانید با بازیکنان تیم ملی تماس بگیرید که آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر. من به عنوان مدیر تیم برگه جوایز را امضا کردم و حالا تقصیرات به گردن من افتاده است.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا پشت پرده‌ای درباره این موضوع وجود دارد یا خیر، اظهار داشت: انشاءالله که پشت پرده‌ای وجود نداشته باشد و انشاءالله صحبت‌ها به حقیقت بیانجامد.

وی درباره سوال خبرنگار دیگری در همین خصوص و اینکه گفته شده نام مدیر متخلف «الف.پ» بوده است، خاطرنشان کرد: با گفتن حروفی مانند «الف.پ. ح. ج. چ» نمی‌توان درباره مقصر این موضوع صحبت کرد. هنوز چیزی در این خصوص نمی‌دانم و به من ابلاغ نشده است. باید ببینیم که به چه نتیجه‌ای می‌رسیم و اگر حکم کمیته اخلاق علیه من باشد باید به این کمیته بروم و از خود دفاع کنم. باز هم می‌گویم که شما به بازیکنان تیم ملی زنگ بزنید و از آنها بپرسید که این هدایا را دریافت کرده‌اند یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ