پاداش بازنشستگی ۱.۲ میلیارد تومانی در وزارت نفت

0

احمد علیرضا بیگی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد قیملی تبریز اظهار کرد: ولی‌فقیه به نیابت از امام زمان (عج) رهبری جامعه را بر عهده دارد و وجود ذی‌جود رهبر معظم انقلاب و تدابیر حکیمانه معظم‌له در تلاطم طوفان‌ها باعث ایجاد ثبات و امنیت در کشور شده است.

وی افزود: تبعیض و فساد به وجود آمده در کشور سبب ایجاد فاصله طبقاتی و به تبع آن نارضایتی در جامعه شده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بیان کرد: آمریکا درصدد آن است که شکست داعش در سوریه و خاورمیانه که شکستی بزرگ و ننگین برایشان بود را جبران کنند ولی امروز به واسطه تکیه بر ایمان و اراده مردم، پیروز نبرد بزرگی که در خاورمیانه اتفاق افتاد، هستیم.

باید با زد و بندهای فامیلی که سبب تقسیم ناحق ثروت‌های کلان شده، مقابله کرد

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان و در دیدار فرماندهان نیروی هوایی فرمودند ما در بحث عدالت و تحول در زندگی مردم دچار مشکلاتی هستیم و از واژه اعتذار و عذرخواهی استفاده کردند، افزود: ایشان فرمودند در اداره کشور باید به مردم تکیه کرد و با زد و بندهای فامیلی که سبب تقسیم ناحق ثروت‌های کلان شده، مقابله کرد.

 وزرای ۱۰۰۰ میلیاردی در تراز انقلاب اسلامی نیستند

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزرای ۱۰۰۰ میلیاردی در تراز انقلاب اسلامی نیستند به طوریکه ثروت‌های شخصی وزرا را خود وزارتخانه‌ می‌خواهد.

وی افزود: فساد و تبعیض صرفاً شامل قوه خاصی نیست، بلکه موضوعی فراگیر است و باید همگان در این مسیر حرکت کنند و اسباب امیدواری ملت را فراهم سازند.

بیگی ابراز کرد: مادران کم‌سواد و بی‌سواد ما امروز در خانه‌ها به مراتب نسبت به بسیاری از افرادی که ادعاهایی را در حوزه اقتصاد دارند بهتر هستند.

وی با استناد به تأکیدات رهبری پیرامون فراموش نکردن ارزش‌های دهه ۶۰ (تعمیر قلب) را به ضرورت بازگشت روحیه انقلابی در مسئولان مربوط دانستند، تصریح کرد: مسوولان دنبال آن نبودند که از طریق قدرت به ثروت برسند و همه سعی می‌کردند خودشان را با معیارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تطبیق داده و برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم حرکت کنند.

پاداش  بازنشستگی ۱.۲ میلیارد تومانی وزارت نفت

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه شاهد آن هستیم که پاداش بازنشستگی برخی مدیران در وزارت نفت و بانک مرکزی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، افزود: ولی در مقابل فرهنگیان بازنشسته در دریافت حداقل‌ترین پاداش کاری ۳۰ ساله خود باید مدت‌های طولانی صبر کنند در حالی که گستره زندگی آنها افزایش پیدا کرده به طوریکه دیگر صاحب نوه و نتیجه هزینه‌های سنگین فرزندان و برخی هزینه‌های درمانی هستند.

وی اذعان داشت: برجام معامله و مذاکره خوبی نبوده و نشان از غفلت و فراموشی آرمان‌های انقلاب است به طوریکه برای ما ملاک عزت و شوکت توجه به سخنان و تاکیدات مقام معظم رهبری است، متاسفانه آنچه برخی آن را ملاک عزت می‌دانند برای ما عزت نیست.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ