قیمت رنو مگان جدید ۲۰۱۸ در ایران +مشخصات فنی

0

رنو مگان نیو فیس ۲۰۱۸ در ایران

رنو مگان ۲۰۱۸ (Renault Megane) نمونه‌ای است در کلاس بدنه خودروهای سدان ۴ در سایز کوچک که از سال ۲۰۱۶ میلادی در خط تولید قرار دارد.

نسل‌های مختلف این خودرو عبارتند از:

  1. رنو مگان ۱ (از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ میلادی)
  2. رنو مگان ۲ (از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۹ میلادی)
  3. رنو مگان ۳ (از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ میلادی)
  4. رنو مگان ۴ (از سال ۲۰۱۶ میلادی تا کنون)

رنو مگان ۲۰۱۸

رنو مگان مدل سال ۲۰۱۸ متعلق به نسل چهارم این خودرو بوده که اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ به معرض نمایش عمومی در آمد.

معرفی خودرو مشخصات مگان مشخصات فنی رنو مگان 2017 ماشین اروندی ارزان قیمت مگان قیمت محصولات رنو قیمت رنو مگان 2017 قیمت خودرو در مناطق آزاد قیمت خودرو در اروند به تومان خودروهای وارداتی جدید به ایران خودروهای 2018 در ایران تازه های خودرو در ایران

ابعاد رنو مگان ۲۰۱۸

رنو مگان ۲۰۱۸ خودرویی نسبتا کوچک بوده و می‌توان آن را یک نمونه کوچک شده از رنو تلیسمان به حساب آورد. رنو مگان ۲۰۱۸ در گونه سدان طولی برابر با ۴.۶۳۲ میلیمتر، پهنایی برابر با ۱.۸۱۴ میلیمتر، ارتفاعی برابر با ۱.۴۴۳ میلیمتر و فاصله دو محور عقب و جلویی برابر با ۲.۷۱۱ میلیمتر دارد. از لحاظ ابعاد می‌توان رنو مگان ۲۰۱۸ را در رده خودروهایی اندکی بزرگ‌تر از نمونه‌هایی مانند سورن شرکت ایران خودرو با طولی برابر با ۴.۵۳۴ میلیمتر، رنو مگان نسل دوم پارس خودرو با طولی برابر با ۴.۴۹۸ میلیمتر و یا هیوندای النترا (Hyundai Elantra) نسل جدید با طولی در حدود ۴.۵۷۰ میلیمتر و کیا سراتو ۲۰۱۸ (که با نام کیا فورته نیز در بازارهای جهانی شناخته می‌شود) با طولی در حدود ۴.۵۶۰ میلیمتر و یا سوزوکی کیزاشی (Suzuki Kizashi) با طولی در حدود ۴.۶۵۰ میلیمتر مقایسه کرد.

 موتور و پیشرانه

برای رنو مگان ۲۰۱۸ پنج پیشرانه مختلف ۴ سیلندر بنزینی و دیزل در نظر گرفته شده که توانایی‌ها متفاوتی در تولید نیرو و مصرف سوخت داشته و قابلیت برآورده کردن نیازهای رانندگان با سیلقه‌های مختلف دارند. موتورهای رنو مگان ۲۰۱۸ عبارتند از:

  1. پیشرانه ۴ سیلندر dCi 110 دیزل
  2. پیشرانه ۴ سیلندر dCi 130 دیزل
  3. پیشرانه ۴ سیلندر dCi 165 دیزل
  4. پیشرانه ۴ سیلندر TCe 130 بنزینی
  5. پیشرانه ۴ سیلندر TCe 205 بنزینی

پیشرانه ۴ سیلندر TCe 130 بنزینی

این پیشرانه موتور پایه رنو مگان ۲۰۱۸ در گونه بنزینی است. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه کوچک ۱.۲ لیتری توانایی‌های قابل قبولی داشته و با حجم دقیق ۱.۱۹۷ سی سی و استفاده از سیستم توربو شارژر قادر به تولید نیرویی در حدود ۱۳۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۲۰۵ نیوتون متر است. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی به چرخ‌های جلویی منتقل می‌گردد. رنو مگان ۲۰۱۸ با استفاده از این پیشرانه به زمانی در حدود ۱۰.۵ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز داشته و توانایی رسیدن به حداکثر سرعت ۱۲۲ مایل در ساعت (معادل ۱۹۶ کیلومتر در ساعت) را دارد.

معرفی خودرو مشخصات مگان مشخصات فنی رنو مگان 2017 ماشین اروندی ارزان قیمت مگان قیمت محصولات رنو قیمت رنو مگان 2017 قیمت خودرو در مناطق آزاد قیمت خودرو در اروند به تومان خودروهای وارداتی جدید به ایران خودروهای 2018 در ایران تازه های خودرو در ایران

مصرف سوخت رنو مگان ۲۰۱۸ با استفاده از موتور ۴ سیلندر ۱.۲ لیتری در حدود ۳۴ مایل با هر گالن سوخت (معادل ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) مسیر شهری، ۵۰ مایل با هر گالن سوخت (معادل ۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) مسیر بزرگراهی و ۴۲ مایل با هر گالن سوخت (معادل ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) سیکل ترکیبی بوده و در هر کیلومتر مسیر پیموده شده در حدود ۱۲۰ گرم گاز آلاینده CO2 تولیدی می‌نماید.

پیشرانه ۴ سیلندر TCe 205 بنزینی

این پیشرانه قدرتمندترین موتور رنو مگان ۲۰۱۸ بوده و با حجم دقیق ۱.۶۱۸ سی سی و ۱۶ سوپاپ و استفاده از سیستم توربو شارژر توانایی تولید نیرویی قابل توجه در حدود ۲۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۲۸۰ نیوتون متر در دور موتور ۲.۴۰۰ RPM را دارد. نیروی تولیدی این موتور نیز توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلویی منتقل می‌گردد. رنو مگان ۲۰۱۸ با استفاده از این موتور عملکردی نسبتا اسپرت و چالاک داشته و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون تنها به زمانی در حدود ۷.۱ ثانیه نیاز دارد. بر اساس اعلام شرکت خودرو سازی رنو، حداکثر سرعت رنو مگان ۲۰۱۸ با استفاده از این موتور در حدود ۱۴۳ مایل در ساعت (معادل ۲۳۰ کیلومتر در ساعت) خواهد بود. این پیشرانه تنها در گونه هاچ بک ۵ در قابل استفاده است.

معرفی خودرو مشخصات مگان مشخصات فنی رنو مگان 2017 ماشین اروندی ارزان قیمت مگان قیمت محصولات رنو قیمت رنو مگان 2017 قیمت خودرو در مناطق آزاد قیمت خودرو در اروند به تومان خودروهای وارداتی جدید به ایران خودروهای 2018 در ایران تازه های خودرو در ایران

مصرف سوخت این موتور رنو مگان ۲۰۱۸ نیز با توجه به توانایی‌های دینامیکی قابل قبول بوده و این خودرو قادر به پیمودن مسیری به مسافت ۳۰ مایل با هر گالن سوخت (معادل ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) مسیر شهری، ۴۸ مایل با هر گالن سوخت (معادل ۴.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) مسیر بزرگراهی و ۳۹ مایل با هر گالن سوخت (معادل ۶.۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر) مسیر سیکل ترکیبی بوده و در هر کیلومتر در حدود ۱۳۴ گرم گاز آلاینده CO2 تولید خواهد کرد.

 قیمت در بازارهای جهانی

رنو مگان ۲۰۱۸ نمونه‌ای نسبتا ارزانقیمت در بازارهای جهانی بوده و با رقمی در حدود ۲۱.۰۰۰ دلار (معادل  ۱۲۲ میلیون تومان) در تیپ پایه به فروش می رسد. این عدد در صورت انتخاب بالاترین تیپ و سطح تجهیزات افزایش نسبتا قابل توجه داشته و تا رقمی در حدود ۴۲.۰۰۰ دلار (معادل ۲۴۵ میلیون تومان) بالا خواهد رفت.

مشخصات فنی و امکانات رفاهی رنو مگان جدید ۲۰۱۸ در منطقه آزاد اروند

موتور ۱۶۰۰ سی سی با توانایی تولید ۱۱۵ اسب بخار، گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک با تکنولوژی CVT، دو ایربگ، سیستم کنترل پایداری در پیچ ها ESP، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ، حالت رانندگی اقتصادی ECO، چراغ روز Day Light، فرمان چرم، سیستم صوتی ۶ بانده

قابل عرضه در رنگ سفید، مشکی و نقره ای

قیمت تحویل فوری با مدل ۲۰۱۸ تیپ پایه در منطقه آزاد اروند: ۸۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ