کامپوزیت ونیر چیست؟ همه چیز درباره کامپوزیت زیبایی ونیر

0

کامپوزیت ونیر پوسته نازکی است از موارد همرنگ دندانها که بصورت مستقیم بر روی سطح خارجی دندان بدون تراش دندان توسط متخصص چسبانده می شود.

کامپوزیت ونیر ماده ای خمیری شکل که توسط متخصص بر روی سطح دندان جهت ترمیم و زیبایی ظاهری دندانها قرار می گیرد و و توسط دندانپزشک به آن فرم داده می شود, انجام کامپوزیت ونیر نیازی به قالبگیری و ارسال به لابراتوار ندارد و بیشتر به هنر دندانپزشک متخصص مربوط است.

از آنجایی که لایه کامپوزیت ونیز بسیار نازک است نیازی به تراش دندان نیست و یکی از مزایای کامپوزیت ونیرها همین عدم نیاز به تراش دندان است.

زمان کوتاه درمان زیبایی دندان ها با کمک کامپوزیت ونیر که فقط طی ۱ جلسه انجام می شود و شما می توانید با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی هروی در کوتاه ترین زمان از این درمان زیبایی دندانپزشکی بهره مند شوید, نسبت به دیگر درمان های زیبایی دندانپزشکی, کامپوزیت ونیر را به یکی از پرطرفدار ترین درمان های زیبایی دندانپزشکی تبدیل کرده و بانوان و آقایان بسیاری با موارد مختلف مشکلات ظاهری دندانها از درمان کامپوزیت ونیر برای بهبود ظاهر دندان و طراحی لبخند زیبایی بهره می برند.

روش درمانی کامپوزیت ونیر یکی از روش های اصلی اصلاح طرح لبخند می باشد ، اصلاح طرح لبخند امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته, البته هزینه های مناسب کامپوزیت ونیر را نیز نباید نادیده گرفت.

کامپوزیت ونیر به مواد ترمیمی سفید یا همرنگ دندان معروف هستند، این مواد همرنگ دندان می توانند جایگزین خوبی برای آمالگام نقره ای رنگ باشند.

استفاده از کامپوزیت ونیر جهت ترمیم و پر کردن دندان آسیب دیده و پوسیده به جای آمالگام چه در دندان های جلویی ( یعنی دندان های قدامی ) و چه در دندان های عقبی ( یعنی دندان های خلفی ) امکان پذیر است.

مزایای ترمیم دندان ها با کامپویت ونیر

شاید یکی از از اصلی ترین مزیت های کامپوزیت ونیر عدم نیاز به تراش دندان باشد، اما مواردی مانند امکان ترمیم و اصلاح بعد از پریدگی لبه و یا شکستگی کامپوزیت ، قابلیت تحمل فشارهای بالا هنگام جویدن غذا، طبیعی بودن روش کامپوزیت ونیر ؛ به طوری که کسی متوجه نمی شود دندانتان طبیعی است یا کامپوزیت و قیمت مناسب و پایین کامپوزیت ونیر از مزایای این روش دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی می باشد.

از قابلیت های مهم کامپوزیت ونیر میتوان به جایگزینی مناسب با درمان های ارتودنسی (مرتب کردن دندان ها) نام برد ، به این صورت که اگر دندانهای قدامی علاوه بر بدشکلی و ظاهر بد و بد رنگی که امکان برطرف کردن آنها با کامپوزیت ونیر وجود دارد ، میتوان جهت برطرف کردن عیب بهم ریختگی خفیف دندانها از کامپوزیت ونیر بهره برد.

در روش کامپوزیت ونیر تراش دندانها انجام نمی شود، جهت انجام کامپوزیت ونیر، خمیر کامپوزیت ونیر روی دندان مالیده می شود سپس توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی شکل و فرم داده می شود.

تنها ۱ جلسه برای انجام درمان کامپوزیت ونیر دندانی کافی است.

هزینه کامپوزیت ونیر رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

موارد کاربرد کامپوزیت ونیر

بسیاری از بانوان و آقایان همواره از لبخند خود راضی نیستند و این عدم رضایت ممکن است به دلایل جزئی تا پیچیده ظاهر دندان باشد ، اما روش ایده آل کامپوزیت ونیر میتواند گزینه ای کارآمدی برای کسانی باشد که با مشکلات معمول زیر دچار هستند:

نامرتبی دندانها
بدرنگی دندانها
لب پریدگی دندان ها و شکستگی دندان ها
اصلاح ضاهر دندان های کوتاه و بد فرم
حل مشکل دندان های فاصله دار

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ها می توانید با شماره ۰۲۱-۲۲۹۸۴۱۰۰ دندانپزشکی شبانه روزی هروی تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ