ساعت بازی پرسپولیس و الجزیره امارات +پیش بازی

0

تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات خواهد بود.

آنچه دیدار فردا را برای نماینده ایران حساس تر از حد تصور می کند، نتیجه ای است که سرخ ها در بازی رفت کسب کرده اند. تیم پرسپولیس هفته گذشته در شهر ابوظبی در حالی که با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، در نهایت بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کرد تا پیروزی در بازی برگشت برای شاگردان برانکو بسیار حیاتی شود.

با توجه به شکست ۳ بر ۲، پرسپولیس باید در بازی برگشت حتما برنده از زمین بیرون بیاید. البته برد با اختلاف یک گل هم تحت شرایطی (۱-۰ یا ۲-۱) می تواند قهرمان ایران را راهی مرحله یک چهارم نهایی کند.

پرسپولیسی ها سال گذشته هم در رقابت های لیگ قهرمانان با چنین روندی دور حذفی را پشت سر گذاشتند. آنها در مرحله یک هشتم، پس از تساوی خانگی بدون گل در مقابل الدحیل در بازی رفت، موفق شدند در دوحه این تیم را با یک گل شکست دهند و راهی مرحله بعدی شوند. در مرحله یک چهارم نهایی هم که بازی رفت پرسپولیس مقابل الاهلی با تساوی خاتمه یافته بود، دیدار برگشت برای نماینده ایران با اتفاقات خوش و پیروزی ۳ بر یک همراه شد. در مرحله نیمه نهایی هم که شکست سنگین ۴ بر صفر در بازی رفت مقابل الهلال کار پرسپولیس را تقریبا تمام کرده بود، تساوی ۲-۲ در دیدار برگشت به نوعی حاکی از پیشرفت سرخ ها نسبت به مسابقه رفت بود.

حالا در اولین دور از مرحله حذفی رقابت های آسیایی این فصل، پرسپولیسی ها در بازی رفت نتیجه ای گرفته اند که آنها را برای صعود، ملزم به کسب نتیجه بهتر در دیدار برگشت می کند. بنا بر این تیم برانکو باید روندی را که در ۳ مرحله فصل پیش داشت در مرحله یک هشتم نهایی امسال مقابل الجزیره امارات هم ادامه دهد.

 

تیم فوتبال الجزیره امارات برنامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه بازیهای پرسپولیس بازیکنان الجزیره امارات بازی پرسپولیس امروز ساعت چنده اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار فوری پرسپولیس

الجزیره امارات در ۱۰ بازی خارج از خانه قبلی خود متحمل ۶ شکست شده و در سه دیدار نیز به برتری دست یافت. البته برد ارزشمند خارج از خانه آنها مقابل الغرافه قطر با نتیجه ۳ بر ۲ باعث شد تا آنها جواز حضور در این مرحله را به دست بیاورند. آنها در شرایطی که با نتیجه ۲ بر ۱ تا دقیقه ۷۰ از حریف عقب بودند با گل‌های دقایق ۷۰ و ۹۴ به برتری دست یافتند تا نشان دهند بازگشت به بازی را همچون جدال مقابل پرسپولیس به خوبی بلد هستند.

دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

پرسپولیس ایران الجزیره امارات

ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران

پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی فرصت عالی یکسره کردن کار را از دست داد.

این تیم با گل علی علیپور پیش افتاد اما دوباره اشتباهات عجیب شجاع خلیل‌زاده کار دست قرمزها داد و الجزیره به بازی برگشت. در ادامه قهرمان ایران برای کسب یک تساوی ارزشمند در ابوظبی تنها چند ثانیه کم آورد و سه-دو به میزبان خود باخت.

کار برای پرسپولیس تمام نشده است. قهرمان دو فصل اخیر لیگ ایران فردا(دوشنبه) این فرصت را دارد که با پیروزی مقابل الجزیره دومین صعود متوالی به جمع هشت تیم برتر آسیا را جشن بگیرد.

ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی می تواند یک بار دیگر شاهد برد آسیایی قرمزها باشد. پرسپولیس در این فصل در آسیا گل نخورده است، الجزیره هم تیمی نیست که توان مقاومت مقابل پرسپولیس را داشته باشد.

قرمزها اگر مانند روزهای خوبشان باشند به راحتی خود را به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌رسانند.

پرسپولیس در این بازی گل می خواهد و باید با تمرکز و دقت روی دروازه حریف حمله کند. بازهم همه نگاه ها به علی علیپور و وحید امیری خواهد بود.

یک برد یک-صفر یا دو بر یک صعود پرسپولیس را تضمین می کند.

پرسپولیس که فصل قبل تا نیمه نهایی آسیا پیشروی کرد با اول شدن در گروه خود از بخت خوبی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برخوردار شده است و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهد.

بازی فردا، آخرین بازی فصل قرمزهاست و آنها می خواهند با یک جشن فصل خوبشان را به پایان برسانند.

الجزیره در این فصل در لیگ امارات هفتم شد و بازی فردا یک دیدار مرگ و زندگی برایش است.

این تیم را نباید دست کم گرفت.هدایت الجزیره بر عهده هنک تن کاته هلندی است. علی مبخوت مهاجم نام آشنای الجزیره و رومارینیو در بازی رفت نشان دادند چقدر فرصت طلب اند و مدافعان پرسپولیس نباید اشتباهات بازی رفت را تکرار کنند.

بازگشت سید جلال حسینی پس از یک جلسه محرومیت این امیدواری را پیش آورده که خط دفاعی پرسپولیس دو باره همان دژ محکم سابق شود.

اتفاق نگران کننده برای برانکو ایوانکوویچ مصدومیت کمال کامیابی نیاست. هافبک پرسپولیس در بازی رفت از ناحیه کتف آسیب دید و احتمال دارد به بازی مهم فردا نرسد.

در غیاب او احتمالا حسین ماهینی دوباره به خط هافبک منتقل می شود.

آمار

بازی فردا دومین تقابل دو تیم است. در اولین تقابل الجزیره برنده شد.

* پرسپولیس تا به حال ۹ مرتبه مقابل اماراتی ها در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. شش برد، یک مساوی و دو باخت حاصل کار پرسپولیس برابر نمایندگان اماراتی در لیگ قهرمانان محسوب می شود.

*الجزیره آمار ضعیفی برابر ایرانی ها دارد در ۱۷ بازی تنها ۲ برد آورده است.

*پرسپولیس در مرحله گروهی با الوصل امارات هم گروه بود که در هر دو بازی برنده است. الجزیره با تراکتورسازی هم گروه بود که هر دو بازی مساوی شد.

*پرسپولیس در پنج بازی از هفت بازی خود در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۱۸ دروازه خود را بسته نگه داشته است و در چهار بازی قبلی آسیایی خود در آزادی گلی دریافت نکرده است.

*پرسپولیس در صورت صعود برای دومین بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رسد.

نتیجه بازی رفت:

الجزیره ۳- پرسپولیس ۲

نحوه صعود به مرحله حذفی:

پرسپولیس با ۱۳ امتیاز در گروه C صدرنشین شد

الجزیره با هشت امتیاز در گروه A دوم شد

نحوه حضور در لیگ قهرمانان آسیا:

پرسپولیس قهرمان فصل قبل لیگ ایران/ صعود مستقیم

الجزیره قهرمان فصل قبل لیگ امارات/ صعود مستقیم

نتایج در مرحله گروهی:

پرسپولیس: پرسپولیس ۳- نسف قرشی صفر، السد ۳- پرسپولیس یک، پرسپولیس ۲- الوصل صفر، الوصل صفر- پرسپولیس یک، نسف قرشی صفر- پرسپولیس صفر، پرسپولیس یک- السد قطر صفر

الجزیره: الجزیره ۳- الغرافه ۲، الاهلی ۲- الجزیره یک، الجزیره صفر- تراکتورسازی صفر، تراکتورسازی یک- الجزیره یک، الغرافه ۲- الجزیره ۳، الجزیره یک- الاهلی عربستان ۲

جایگاه در لیگ داخلی:

پرسپولیس با ۶۴ امتیاز از ۳۰ بازی قهرمان ایران

الجزیره با ۲۸ امتیاز از ۲۲ بازی در رده هفتم لیگ امارات

پنج بازی آخر:

پرسپولیس: باخت، برد، باخت، برد، مساوی

الجزیره: برد، باخت، برد، باخت، باخت، باخت

بهترین گلزن در لیگ:

پرسپولیس: علی علیپور با ۱۹ گل

الجزیره: علی مبخوت با ۱۳ گل

بهترین گلزن آسیایی:

پرسپولیس: علی علیپور با ۴ گل

الجزیره: علی مبخوت و رومارینیو با ۵ گل

داور: ما نینگ(چین)

ساتین

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ