همسر اوباما “میشله” بازیگر شد + عکس

1

میشله اوباما (۵۰ ساله) بانوی اول آمریکا با حضور در یک سریال تلویزیونی برای اولین بار در برابر دوربین یک مجموعه تلویزیونی ظاهر شد.

لو رفته اوباما فیلم میشله اوباما فرزندان اوباما دختر اوباما
 به گزارش هالیوود ریپورتر، شبکه ان بی سی روز پنج شنبه اعلام کرد که بانوی اول ایالات متحده در قسمت پایانی این فصل از سریال «پارک ها و وسایل تفریحی» (Parks and Recreation) ظاهر خواهد شد. اپیزود یک ساعته پایانی فصل ششم این سریال روز پنج شنبه بیست و چهارم آوریل (اواخر فروردین) پخش خواهد شد.

اوباما نقش کوتاهش در این اپیزود را اواخر ماه فوریه در شهر میامی فیلمبرداری کرد. او برای پیشبرد طرح «بیایید حرکت کنیم» که با هدف مقابله با چالش چاقی در کودکان آمریکا راه انداخته، در میامی حضور داشت.

وی تنها سیاستمداری نیست که در این سریال حضور یافته است. تا کنون جو بایدن نخست وزیر، جان مک کین سناتور اهل آریزونا، باربارا باکسر سناتور اهل کالیفرنیا و همچنین الیمپیا اسنو سناتور سابق اهل مین نیز در این سریال حضور یافته اند.

 

لو رفته اوباما فیلم میشله اوباما فرزندان اوباما دختر اوباما

با این وجود مایکل اسکور مجری طرح این سریال هنوز منتظر محقق شدن هدف نهایی اش یعنی حضور هیلاری کلینتون در این مجموعه تلویزیونی است. او گفت: من همیشه پایان فوق العاده ای را برای این سریال در ذهن داشتم و و آن پایان این است که لزلی (قهرمان مجموعه) هنگام حرکت در یکی از ساختمان های واشنگتن دی سی از کنار هیلاری کلینتون رد شود و هیلاری کلینتون به او بگوید «هی لزلی!» و بعد لزلی بگوید: «وزیر کلینتون!» و بعد به راهش ادامه دهد.

وی ادامه داد: ممکن است هنوز با این اتفاق پنج فصل دیگر فاصله داشته باشیم، اما این چیزی است که من دوست دارم لزلی از آن لذت ببرد.

بایدن سال ۲۰۱۲ در این سریال حضور یافته بود.

این سریال بر محور شخصیت اصلی داستان یعنی لزلی نوپ پیش می رود. او یک کارمند دولتی مفتخر در سازمانی به نام Parks and Recreation در ایالت ایندیانا است. ایمی پولر، نیک آفرمن، عزیز انصاری، آدام اسکات، آبری پلازا، کریس پرت، رتا و جیم او هر بازیگران این سریال هستند.

میشله اوباما سال پیش با اعلام نام بن افلک به عنوان برنده جایزه اصلی اسکار، نشان داده بود به همکاری با صنعت سرگرمی سازی آمریکا علاقه دارد. این رفتار بانوی اول آمریکا سال پیش با انتقادهای بسیار روبه رو شد و به عنوان جانبداری کاخ سفید و حمایت آن از یک فیلم سیاسی با مضمونی ضدایرانی شناخته شد. (مهر)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. خانوم میم می گوید

    همشون شبیه میمونن….!!!