ماجرای پیامک ۱۰۰ میلیون تومانی به همسر پور حیدری چیست؟

0

مسئولان باشگاه استقلال در پیامکی به فریده شجاعی اعلام کردند که ۱۰۰ میلیون از طلب منصور پورحیدری مورد تایید است و برای دریافت آن باید از وزارت ورزش پیگیرموضوع باشد.

فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری د اظهار کرد: نزدیک به ٢ سال است که مدیران استقلال در حال بررسى پرونده مطالبات منصور هستند و نمى دانم چرا نمى توانند ٢ قرارداد که همه چیزش روشن است را حساب و کتاب کنند.٢ قراردادى که براى یک فرد بیمار بوده و الان هم دستش از دنیا کوتاه است.

او ادامه داد:مدیران استقلال هیچ کارى براى منصور نکردند و من هم با توجه به قرارداد منصور مدام با آنها تماس مى گیرم، اما اهمیتى ندادند. منصور ۴٣٠ میلیون تومان طلب دارد که قرار شد ٢٠٠ میلیون تومان هم براى مخارج بیمارى و … بدهند، اما من از دریافت ۶٠٠ میلیون گذشت کردم و فقط پول حقیقى منصور که ۴٣٠ میلیون تومان است را مى خواهم. اما یکى از نمایندگان استقلال در پیامکى به من اعلام کرد که در بررسى‌ها به پرداخت ١٠٠ میلیون تومان رسیدیم و آن هم با توجه به اینکه نقدینگى نیست باید از طریق وزارت ورزش و جوانان رسیدگى شود. واقعا متاسفم و خطاب به استقلال هیج چیز دیگرى نمى توانم بگویم.

استقلالى‌ها منصور را ندید گرفتند

شجاعى ادامه داد:همه جاى دنیا از اسطوره هاى خود حمایت مى کنند، اما منصورى که بیش از ۵٠ سال براى این استقلال زحمت کشید مورد حمایت قرار نگرفت. فاکتور هایى در منزل من موجود است که منصور براى استقلال خرج کرده و پول نگرفته است. من فقط حق منصور را مى خواهم و نه چیز بیشترى از طرفى صدقه هم نخواستم. همان طور که گفتم در همه جاى دنیا از خانواده هاى اسطوره‌ها حمایت مى کنند، اما استقلالى‌ها منصور را ندید گرفتند و انگار نه انگار این مرد این همه سال براى استقلال زحمت کشیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ