فواره خون در قالیشویی ! +عکس

0

وازدهم اردیبهشت، دوچرخه سواری که در اطراف روستای نغندر از توابع شهرستان طرقبه و شاندیز، در حال عبور بود ناگهان به درون کانال خاکی چشم دوخت که گویا جسد انسانی داخل آن بود. دوچرخه سوار مذکور که معمولا در آن مسیر تردد می کرد به نزدیک گودال بزرگ خاکی رفت و با جسد سوخته مردی روبه رو شد که به طرز فجیعی در شعله های آتش سوخته بود. او بلافاصله موضوع را به نیروهای انتظامی اطلاع داد و دقایقی بعد ماموران انتظامی عازم محل کشف جسد شدند.

با تایید درستی خبر، حادثه مرگبار جنایی در بی سیم های پلیس پیچید و آنان بلافاصله مراتب را به قاضی سید هادی سبحانی (دادستان طرقبه و شاندیز) اطلاع دادند. با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان نیز به همراه بازپرس صادقی (بازپرس شعبه سوم طرقبه و شاندیز) به محل کشف جسد رفت و بدین ترتیب تحقیقات قضایی آغاز شد.

به دستور دادستان پزشک قانونی نیز به محل کشف جسد آمد تا بررسی های جنایی در یک مجموعه اطلاعاتی، پزشکی وعملیاتی و به طور هماهنگ ادامه یابد. تحقیقات نشان می داد حدود یک هفته از قتل مرد جوان می گذرد چرا که جسد سوخته او نیز دچار فساد نعشی شده بود .

همچنین آثار و حفره هایی که روی جسد بود حکایت از آن داشت که وی با ضربات چاقو یا شیء نوک تیز و برنده به قتل رسیده است. از سوی دیگر به  کارگیری تجربه های قاضی سبحانی در پرونده های جنایی بیانگر آن بود که مرد ۳۰ ساله در خواب یا هنگام استراحت و به طور غافلگیرانه به قتل رسیده است چرا که آثار ضربات چاقو به صورت عرضی و افقی روی پیکر سوخته مقتول نمایان بود. از طرف دیگر هم  آثار به جا مانده از کشیده شدن شیئی در اطراف محل کشف جسد نشان می داد که عامل یا عاملان جنایت، جسد مقتول را از کنار جاده به صورت کشان کشان به داخل گودال انداخته و آن را آتش زده اند.

به دستور دادستان عمومی و انقلاب طرقبه و شاندیز، پرونده این جنایت در شعبه سوم دادسرا مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت. در همین حال قاضی صادقی دستور داد تا پرونده افراد فقدانی که در حدود ۳۰ سال دارند مورد بررسی های دقیق قرار گیرد اما هیچ موردی از گم شدن مردی با مشخصات مذکور به پلیس طرقبه یا مشهد گزارش نشده بود. با وجود این کارآگاهان پلیس آگاهی طرقبه و شاندیز به سرپرستی سرگرد قیطاقی، رصدهای اطلاعاتی و عملیاتی خود را برای شناسایی هویت مقتول با راهنمایی های مقام قضایی ادامه می دادند تا این که …

افشای جنایت در مشاجره صبحگاهی

در حالی که بررسی های پلیس طرقبه در این باره ادامه داشت مشاجره خیابانی زن و مردی غریبه در مشهد راز این جنایت هولناک را فاش کرد.

زن و مرد جوانی که نسبتی با یکدیگر نداشتند سپیده دم روز گذشته هنگام مشاجره های شدید لفظی در یکی از خیابان های مشهد، مورد ظن نیروهای گشتی قرار گرفتند.

بنابراین نیروهای انتظامی به طور غیرمحسوس وارد عمل شدند و این زن و مرد را در حالی زیر نظر گرفتند که حضوری غیرمتعارف در آن ساعت از سپیده دم داشتند.

دقایقی بعد وقتی ماموران متوجه شدند که آن ها نسبتی با یکدیگر ندارند و احتمالا ماجرای مزاحمت در میان است به سوی زن و مرد جوان رفتند اما آن ها ناگهان با دیدن ماموران انتظامی، وحشت سراپای وجودشان را فرا گرفت و در حالی که مرد جوان دچار لکنت زبان شده بود درباره علت مشاجره خیابانی خود با زن جوان به تناقض گویی افتاد به همین منظور، این زن و مرد به کلانتری هدایت شدند تا حقیقت ماجرای مشاجرات آن ها افشا شود.

اعتراف هولناک

در همین حال مرد ۲۹ ساله که دست و پای خود را گم کرده بود ناگهان از قتل یکی از همکارانش با همدستی همسر مقتول سخن گفت و اظهار کرد: با همدستی زن ۲۷ ساله (متهم دیگر دستگیر شده) در اتاق سرایداری یک کارگاه قالی‌شویی، همسر زن جوان را به قتل رسانده و جسد او را در اطراف روستای نغندر طرقبه به آتش کشیده اند.

هرزگی زنان شوهردار قتل همسر قتل شوهر طرقبه و شاندیز زنان متاهل تنوع طلب رابطه نامشروع زنان شوهردار رابطه نامشروع جنسی داستان خیانت همسر خیانت زن متاهل خیانت به شوهر حوادث مشهد اخبار مشهد اخبار قتل اخبار جنایی

تشریح جزئیات جنایت در حضور دادستان

بنابراین گزارش، در پی افشای راز این جنایت، بلافاصله زن ۲۷ ساله و مرد ۲۹ ساله به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی هدایت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. از سوی دیگر بررسی های مقدماتی کارآگاهان پلیس آگاهی که با نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی) همراه بود نشان می داد که دوازدهم اردیبهشت جسد سوخته مرد ۳۰ ساله ای در منطقه روستای نغندر کشف شده است بنابراین ماجرای وقوع جنایت هولناک با دستور دادستان طرقبه و شاندیز به پلیس آگاهی این شهرستان کشیده شد و بدین ترتیب تحقیقات به صورت ویژه در این باره ادامه یافت. زن و مرد غریبه که به دادسرای طرقبه و شاندیز منتقل شده بودند در حضور بازپرس شعبه سوم و دادستان عمومی و انقلاب طرقبه، پرده از راز این جنایت وحشتناک با انگیزه های شیطانی برداشتند.

در حالی که زن ۲۷ ساله سعی داشت قتل شوهرش را انکار کند و خود را بی‌خبر از ماجرا نشان می داد، مرد ۲۹ ساله در حضور قاضی سبحانی و بازپرس پرونده به تشریح جزئیات جنایت خود پرداخت. او که خود صاحب دو فرزند است در بخشی از اعترافاتش گفت: از حدود ۴۰ روز قبل از جنایت با همسر مقتول روابط پنهانی و شیطانی برقرار کردم. او نیز مانند من کارگر کارگاه قالی شویی بود ولی با همسر و دو فرزندش در اتاق سرایداری قالی شویی زندگی می کرد. در عین حال زن او با وسوسه های شیطانی مرا به سوی خودش کشید و با گلایه و شکایت از همسرش می گفت که حاضر نیست او را طلاق بدهد به همین دلیل از من خواست تا همسرش را به قتل برسانم. قرار بود وقتی همسرش خوابید با پیامک به من اطلاع بدهد.

من هم با نقشه ای که از قبل طراحی کرده بودم یک ظرف ۴ لیتری بنزین از جایگاه سوخت گرفتم و در نیمه شب پنجم اردیبهشت به طرف قالی شویی رفتم. همسر ۲۷ ساله او بیرون آمد و در حیاط را گشود. وقتی وارد اتاق شدم او روی زمین  به شکم خوابیده بود که ناگهان با چاقو چند ضربه به پشتش وارد کردم در این لحظه او بلند شد و برگشت که من مجال ندادم و ضربه دیگری نیز به قفسه سینه اش زدم. پس از آن که مطمئن شدم همکارم مرده است، همسر او نیز داخل اتاق آمد و با کمک یکدیگر در حالی پیکر خون آلود او را روی صندلی عقب پراید (خودروی مقتول) انداختیم که خون زیادی روی فرش ها و در و دیوار فواره زده  بود.

من چون از اهالی همین منطقه هستم حاشیه جاده روستای نغندر را به خوبی می شناختم به همین دلیل جسد را به طرف کانال خاکی بردیم اما وقتی می خواستیم پیکر بی جان مقتول را از خودرو بیرون بکشیم ناگهان جسد روی زمین افتاد این گونه بود که مجبور شدیم پیکر خون آلود را کشان کشان به طرف گودال خاکی ببریم. وقتی جسد را درون گودال انداختم ظرف ۴ لیتری بنزین را نیز روی جسد خالی کردم و آن را به آتش کشیدم.

هرزگی زنان شوهردار قتل همسر قتل شوهر طرقبه و شاندیز زنان متاهل تنوع طلب رابطه نامشروع زنان شوهردار رابطه نامشروع جنسی داستان خیانت همسر خیانت زن متاهل خیانت به شوهر حوادث مشهد اخبار مشهد اخبار قتل اخبار جنایی

وی در ادامه اعترافاتش گفت: وقتی از محل سوزاندن جسد به منزل مقتول بازگشتیم موضوع حضور نداشتن مرد کارگر در کارگاه را عادی جلوه دادیم تا این که روز بعد که جمعه و تعطیلی بود، فرش های خون آلود منزل او را با همکاری همسرش در قالی شویی شستیم و با رنگ خون‌های روی دیوار را نیز پوشانیدم در واقع دیوارها را دوباره رنگ کردیم.

این مرد جوان در پاسخ به سوال مقام قضایی که چرا در آغاز دستگیری ماجرای ساختگی حضور نقابداران ناشناس را برای ارتکاب قتل مطرح کردید؟ گفت: همه این ها نقشه همسر مقتول بود او به من گفت اگر از تو سوال کردند بگو که چند مرد نقابدار حمله ور شدند و همکارم را به قتل رساندند. به همین دلیل من هم ابتدا آن داستان ساختگی را بیان کردم.

در پی اعترافات متهم در محل ارتکاب جنایت و به دستور قاضی سبحانی، پرونده مذکور برای ریشه یابی زوایای پنهان آن در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا کارآگاهان تحقیقات بیشتری را زیر نظر بازپرس صادقی (بازپرس شعبه سوم طرقبه) آغاز کنند.

منبع: روزنامه خراسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ