ساعت بازی یوونتوس و آث میلان (فینال جام حذفی) +پیش بازی

0

یوونتوس که قهرمانی خود را در سری آ تقریبا مسجل کرده و احتمالا هفته آینده قهرمانی را جشن خواهد گرفت، به دنبال کسب دوگانه است تا جام‌های خود در این فصل را تکمیل کند. شاگردان آلگری در چمپیونزلیگ ناکام بوده اند و سعی دارند در هر دو جام باقی مانده به موفقیت برسند. قهرمانی آنها در سری آ، حتی با شکست با اختلاف کم نیز قطعی خواهد بود و تمرکز بیانکونری ها بر روی کسب پیروزی در دیدار امشب است تا جام‌های خود در این فصل را تکمیل کرده و به بهترین شکل فصل را به پایان برسانند.

در آن سو، آث میلان فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها تا اواسط فصل با مونتلا نتوانستند راه به جایی ببرند و پس از تغییر و تحولات در تیم و حضور گتوزو، روند این تیم به کلی عوض شد ولی بار دیگر میلان افت کرد و اوضاع همچنان برای روسونری خوب نیست. با این حال میلان توانست به فینال جام حذفی صعود کند تا برای نجات فصل خود، برای کسب پیروزی و قهرمانی بجنگد.

در ۶ تقابل اخیر دو تیم، ۴ پیروزی برای یووه و دو پیروزی برای میلان به دست آمده است. بندیکت هوودس به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست و جورجیو کیه لینی نیز به علت محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. کونتی نیز غایب میلان خواهد بود و حضور لوکاس بیلیا مشخص نیست.

چهارشنبه شب تیم های یوونتوس و میلان در فینال کوپا ایتالیا به مصاف هم می روند. یوونتوس به دنبال کسب سیزدهمین قهرمانی و چهارمین قهرمانی پیاپی خود است اما از آن سو، میلان می خواهد برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۳ فاتح کوپا ایتالیا شود تا پنجمین جام خود در این تورنمنت را کسب کند.

تاریخ زمان مکان داور
چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۳:۳۰ به وقت تهران استادیوم المپیکو، رم آنتونیو داماتو

بررسی وضعیت دو تیم

یوونتوس در ایتالیا، فصلی سخت اما موفق را سپری کرد. پس از حدود نه ماه رقابت سخت و نفس گیر با ناپولی، در هفته های آخر با نتایج ضعیف ناپولی و انسجام یوونتوس، تکلیف اسکودتو به احتمال ۹۹ درصد مشخص شده و بیانکونری هفتمین قهرمانی پیاپی خود در سری آ را جشن خواهد گرفت. آن ها همچنین همانند چهار سال اخیر به فینال کوپا ایتالیا رسیده اند و می خواهند با قهرمانی در کوپا ایتالیا، برای چهارمین سال متوالی فاتح دوگانه داخلی شوند. شاید بتوان گفت که میلان در این فینال از یوونتوس با انگیزه تر است اما از سوی دیگر بیانکونری برای رکوردشکنی، پایان خوش بوفون و ایجاد ثبات در باشگاه می خواهد قهرمان کوپا ایتالیا شود. قهرمانی در این جام در سرنوشت الگری، سرمربی بانوی پیر نیز موثر است.

از سوی دیگر، میلان فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرد. پس از نتایج ضعیف مونتلا و اخراج او، جنارو گتوزو هدایت روسونری را عهده دار شد و با چند هفته نتایج عالی، هواداران میلان را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار کرد اما افت نسبی در پایان فصل، موجب شد تا این امید از بین برود. میلان می خواهد تا پس از پانزده سال در جام حذفی ایتالیا قهرمان شود و سهمیه اروپایی را به طور مستقیم و بدون اما و اگر کسب کند. مدیریت میلان می داند که کسب یک جام می تواند چه تاثیری در دوره گذار باشگاه داشته باشد. از این رو روسونری تلاش خواهد کرد تا با کسب قهرمانی، به بازگشتی قدرتمند امیدوار شود.

مسیر دو تیم برای راهیابی به فینال

یوونتوس در نخستین مرحله، توانست در خانه، به آسانی جنوا را با نتیجه ۲-۰ شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند. در مرحله یک چهارم نهایی، یوونتوس خوش شانس بود و بازهم در خانه باید بازی می کرد. آن ها توانستند در این مرحله ۲-۰ تورینو را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند. با حذف ناپولی، یوونتوس در نیمه نهایی با آتالانتا روبرو شد و بیانکونری در دو بازی رفت و برگشت توانست با نتیجه ۱-۰ پیروز شده و به فینال مسابقات برسد.

میلان در یک هشتم نهایی در خانه به راحتی هلاس ورونا را با نتیجه ۳-۰ مغلوب کرد. در مرحله یک چهارم نهایی، روسونری توانست در دربی دلامادونینا با گل پاتریک کوترونه در وقت های اضافی پیروز شود و به نیمه نهایی برسد. در نیمه نهایی، میلان در دو بازی رفت و برگشت برابر لاتزیو به نتیجه تساوی ۰-۰ دست یافت و شاگردان گتوزو با پیروزی در ضربات پنالتی توانستند راهی فینال رقابت ها شوند.

ترکیب احتمالی دو تیم

یوونتوس (۳-۳-۴): بوفون، کوادرادو، هوودس، بن عطیه، الکس ساندرو، خدیرا، پیانیچ، ماتویدی، داگلاس کاستا، هیگواین، برناردسکی

میلان (۳-۳-۴): دوناروما، کالابریا، بونوچی، رومانیولی، ریکاردو رودریگز، کسیه، لوکاتلی، بوناونتورا، سوسو، کوترونه، چالهان اوعلو

غایبان دو تیم

یوونتوس: کیه لینی به دلیل محرومیت تنها غایب یوونتوس است.

میلان: آندره آ کونتی نیز به دلیل مصدومیت طولانی مدت، تنها غایب تیم میلان است.

نکات آماری

یوونتوس در پنج بازی اخیر خود در کوپا ایتالیا گلی نخورده است.

میلان در نه بازی اخیر خود در کوپا ایتالیا، هفت کلین شیت داشته است.

یوونتوس در نه بازی اخیر خود در کوپا ایتالیا، هشت بار پیروز شده است.

میلان در سه بازی اخیر خود در وقت های قانونی در کوپا ایتالیا به تساوی دست یافته است و گلی نزده است.

یوونتوس در چهار بازی اخیر خود برابر میلان پیروز شده است.

یوونتوس در چهار بازی اخیر خود برابر میلان حداقل دو گل زده است.

پیش بینی هو اسکورد

یوونتوس ۲-۱ میلان

تاریخچه بازیهای آث میلان و یوونتوس

سری آ (A) ایتالیا ۱۸-۲۰۱۷
۰۶ آبان ۱۳۹۶ آ.ث میلان ۲-۰ یوونتوس هفته ۱۱
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ یوونتوس ۱-۳ آ.ث میلان هفته ۳۰
سری آ (A) ایتالیا ۱۷-۲۰۱۶
۰۱ آبان ۱۳۹۵ آ.ث میلان ۰-۱ یوونتوس هفته ۰۹
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ یوونتوس ۱-۲ آ.ث میلان هفته ۲۸
جام حذفی کوپا ایتالیا ۱۷-۲۰۱۶
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ یوونتوس ۱-۲ آ.ث میلان ۱/۴ نهایی
سوپر جام ایتالیا ۱۶-۲۰۱۵
۰۳ دی ۱۳۹۵ یوونتوس ۱-۱ آ.ث میلان سوپرجام ایتالیا
سری آ (A) ایتالیا ۱۶-۲۰۱۵
۳۰ آبان ۱۳۹۴ یوونتوس ۰-۱ آ.ث میلان هفته ۱۳
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ آ.ث میلان ۲-۱ یوونتوس هفته ۳۲
جام حذفی کوپا ایتالیا ۱۶-۲۰۱۵
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ آ.ث میلان ۱-۰ یوونتوس نهایی
سری آ (A) ایتالیا ۱۵-۲۰۱۴
۲۹ شهریور ۱۳۹۳ آ.ث میلان ۱-۰ یوونتوس هفته ۰۳
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ یوونتوس ۱-۳ آ.ث میلان هفته ۲۲

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ