دام زن شیطان‌ صفت برای دختران با تاسیس کلاس های عرفانی

0

رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان ۹۶ به دنبال شکایت دختری جوان به نام نازنین در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: مدتی پیش با مردی میانسال به نام کمال آشنا شدم که می‌گفت کارمند رسمی صدا و سیماست و بتازگی یک دفتر سینمایی تاسیس کرده است.

دختر جوان ادامه داد: من به دفتر وی در خیابان گاندی که هیچ تابلویی نداشت رفتم تا بیشتر با او و همسرش پروین آشنا شوم. آنها می‌گفتند در دفتر تازه‌تاسیس‌شان کلاس‌های عرفانی برگزار می‌کنند و می‌توانند بسیاری از مشکلات روحی، روانی و حتی گرفتاری‌های شخصی را حل کنند. من قبول کردم در کلاس‌هایشان شرکت کنم. پول هنگفتی هم به عنوان شهریه پرداختم. بعد از مدتی شرکت در کلاس‌های این زوج، پروین با من صحبت کرد. او با حرف‌هایش راضی‌ام کرد برای سیر مراحل عرفان، خودم را در اختیار همسرش قرار دهم.

دختر جوان گفت: پروین ابتدا کلماتی نامفهوم به زبان آورد سپس دارویی خواب آور به من داد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مورد آزار قرار گرفته‌ام. من به آنها اعتراض کردم اما آنها می‌گفتند این مرحله‌ای از درمان افسردگی و گره‌گشایی از مشکلات روانی است. وقتی به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم تحت آزار قرار گرفته‌ام تصمیم گرفتم از این زوج شکایت کنم.

به دنبال اظهارات تکان‌دهنده این دختر، تلاش برای ردیابی زوج شیطان‌صفت آغاز شد. کمال و همسرش بازداشت شدند و در این میان تعدادی زن و دختر جوان شکایت‌های مشابهی را به پلیس ارائه کردند.

آنها گفتند زن جوان با حرف‌هایش ما را خام می‌کرد تا تسلیم خواسته‌های او و همسرش شویم. سپس پول شهریه را برمی‌داشت و ما را در اختیار همسرش قرار می‌داد. این زوج برای جنایت‌های سیاهشان از قبل با هم نقشه کشیده بودند.

با تجمیع شکایت‌ها و با توجه حساسیت موضوع پرونده در دادگاه انقلاب مورد بررسی قرار گرفت وکمال به اعدام محکوم شد.

در حالی که بسیاری از شاکی‌ها به خاطر آبرویشان از شکایت صرف‌نظر کرده بودند، پرونده این جنایت سیاه به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

زن و شوهر شیطان‌ صفت پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات دادگاه کمال را به اعدام و همسرش را به ۲۵ سال زندان محکوم کردند.

کمال اواخر بهمن ۹۶ با حکم دادگاه انقلاب به دار مجازات آویخته شد. دیروز حکم ۲۵سال زندان همسر کمال در دیوان‌عالی کشور مهر تائید خورد و قطعی شد.

منبع: جام جم آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ