استعفای رئیس خیریه مشهور به خاطر فساد جنسی!

0

مدیرعامل موسسه خیریه «آکسفام» انگلیس به خاطر فساد جنسی و هوسرانی کارمندانش در هائیتی تا پایان سال جاری میلادی از سمت خود کناره گیری می‌کند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی. ان. ان»، «مارک گلدرینگ» که از سال ۲۰۱۳ به این سو مدیر این موسسه بود روز چهارشنبه اعلام کرد وقت آن رسیده که مدیری جدید بیاید تا سازمان شروعی دوباره داشته باشد.

آکسفام در ماه فوریه سال جاری با اتهام‌هایی در زمینه سوء استفاده جنسی برخی کارکنانش در جریان زلزله سال ۲۰۱۰ در هائیتی مواجه شد. در بین کارمندان خلافکار این موسسه در هائیتی نام مدیر این شعبه به چشم می‌خورد.

بر اساس این گزارش، به دنبال برملا شدن این ماجرا چهار کارمند آکسفام اخراج شدند و سه نفر دیگر پس از تحقیقات صورت گرفته در این زمینه استعفا دادند.

این موسسه گفته است که «رولاند ون هورومیرین» که در آن زمان مدیر شعبه آکسفام در هائیتی بود، به روابط نامشروع با زنان روسپی در دفتر این موسسه در این کشور اعتراف کرده است.

هوسرانی مردان فساد جنسی در اروپا فساد اخلاقی در غرب فرهنگ برهنگی در غرب سازمان های خیریه بین المللی زندگی در انگلیس رابطه نامشروع در انگلیس رابطه برهنگی و فساد جنسی چشم و دل سیری غربی ها تحریک جنسی تجاوز جنسی در غرب تجاوز جنسی در انگلیس تجاوز جنسی در اروپا بزرگترین موسسه خیریه جهان برهنگی زنان خارجی اخبار بین المللی امروز اخبار انگلیس آکسفام چیست آزادی زنان در غرب

Oxfam leaders knew of alleged rapes, woman forced to have sex for aid

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ