رد تابعیت یک زن در فرانسه به دلیل دست ندادن با آقای مسئول!

0

این حکم پس از امتناع زن مسلمان از دست دادن با یک مسئول صادر شد. این زن الجزایری در مراسم اعطای حق شهروندی که در سال ۲۰۱۶ در گرنوبل در ایزیر فرانسه برگزار شد از دست دادن با یک مقام رسمی خودداری کرد.

«غیر همسو و عدم سازگاری با جامعه ی فرانسه» با این عبارات دادگاه عالی فرانسه حکم خود را در رّد تابعیت زن مسلمان الجزایری اعلام کرد.

وضعیت زنان در غرب هزینه اقامت فرانسه ضد اسلام زندگی در فرانسه زندگی در اروپا حقوق بشر در اروپا جنایات فرانسه تابعیت در حقوق فرانسه پاسپورت فرانسه اخبار فرانسه اخبار بین المللی امروز آزادی و برابری در فرانسه آزادی زنان در غرب آزادی زنان در اروپا

او حرکت خود را حفاظت از اعتقادات و باورهای دینی اش عنوان کرد. با این وجود دادگاه تجدید نظر فرانسه حکم نهایی خود را مبنی بر عدم اعطای تابعیّت فرانسوی به زن صادر کرد؛ این در حالی است که زن الجزایری از سال ۲۰۱۰ با یک مرد فرانسوی ازدواج کرده است. او حکم صادره را ظالمانه توصیف کرد و آن را سوء استفاده از سلطه و قدرت دانست. در پی رد درخواست تابعیت,  این زن الجزایری به عالیترین مرجع قضایی مرتبط اعتراض کرد اما این دادگاه هم حکم قبلی را تأیید کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ