راههای دفع مگس در خانه ،چگونه از شر مگس خلاص شویم؟

4

دفع مگس در خانه ، راههای دفع مگس ، راه حل طبیعی دفع مگس ، کشتن مگس ، دستگاه دفع مگس ، گیاه ضد مگس ، چگونه از شر مگس خلاص شویم ،ترفندی برای از بین بردن مگس ، از بین بردن مگس سرکه

برخی از عناصر طبیعی دارای عطر و یا خواص دیگری هستند که می توان در موارد جدا از درمان استفاده کرد ، مواردی مثل خانه داری که بخشی از آن دفع حشرات از خانه است. مگس ها در خانه شما بدون اینکه بدانید سلامتی شما را در خطر می اندازند.
مگس ها حشرات ناخوشایندی (ناراحت کننده ای)هستند که تمایل به پیدایش و نشستن روی وسایل مختلف خانه شما دارند به خصوص مکان هایی مثل آشپزخانه سالن غذاخوری یا جاهایی که غذا قرار دارد. مسئله ای نیست که چقدر تلاش میکنید تا مگس ها را دفع کنید آنها حمله میکنند به محل(فضا) های کثیف سطل های زباله و غذاهای بی مصرف که به درستی ذخیره نشده اند.

نکات خانه داری جالب گیاهان حشره کش گیاه ضد مگس راههای دفع مگس دفع مگس در خانه دانستنی های جالب حشره کش های طبیعی آموزش خانه داری

به غیر از از بین بردن بهداشت, مگس ها همچنان برای سلامتی شما یک خطر هستند زیرا آنها میکروارگانیسم های عفونی را حمل میکنند.

علاوه بر این که محصولات شیمیایی برای ازبین بردن مگس ها در بازار فروخته می شوند ما قصد استفاده از روش های طبیعی را داریم ؛ خوشبختانه ۱۰۰ راه طبیعی وجود دارد که بدون ریسک در سلامتی شما به مبارزه با مگس ها کمک میکند. امروز در بخش سبک زندگی نمناک قصد داریم ۶ گزینه جالب رابا شما به اشتراک بگذاریم , قبل از اینکه شما از حشره کش های تهاجمی تری استفاده کنید مطمئنا باید آنها را امتحان کنید.

۶ روش خانگی و سالم برای دفع مگس ها از خانه

۱. دفع مگس از خانه با سرکه سیب
ترکیبات اسیدی در سرکه سیب برای دفع حشرات مختلف مفید هستند از جمله مگس ها ،سرکه سیب علاوه بر داشتن عطر,بدون مواد شیمیایی مضر, جایگزین خوبی برای نگهداری در خانه است.

بهترین روش ها برای دفع کردن مگس ها از خانه

چگونه باید از آن استفاده کنید؟

سرکه سیب را حرارت دهید و آن را در یک شیشه نگهداری کنید یک قیف را در دهانه شیشه بگذارید و آن را در جایی (فضایی)که معمولا مگس ها جمع میشوند بگذارید ,ظرف چند ساعت شما ملاحضه می کنید که آنها به دام می افتند شما همچنین می توانید سرکه سیب را به صورت مستقیم روی این آفات آسپری کنید.

۲.آویشن برای دفع مگس از خانه

آویشن یک گیاه معطر است که دور نگهداشتن مگس ها از سطح خانه کمک میکند، وقتی شما شاخه های آویشن را در آشپزخانه یا سالن غذا خوری میگذارید از رفتن این حشرات بر روی غذایتان جلوگیری میکنید.

چگونه باید از آن استفاده کنید؟

دسته گل هایی با آویشن تازه درست کنید و آنها را برروی در ها ,پنجره ها و هر منطقه و محلی که مگس یافت میشود قرار دهید و به عنوان روش دیگر شما می توانید جوشانده غلیظ آویشن را آماده کنید و از بخار ان برای دفع این حشرات استفاده کنید.

۳.دفع مگس از خانه با روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس به یک دفع کننده ی طبیعی محبوب تبدیل شده است و از شما در برابر پشه ها ,مورچه ها و حشرات مختلف محافظت میکند، خواص ضدعفونی کننده و آنتی بیوتیک آن به کاهش پیامد منفی در خانه کمک میکند علاوه بر این, این ایده آل است برای دفع کردن مگس ها زیرا آنها نمی توانند بوی قوی را تحمل کنند.

با روغن اسطوخودوس مگس ها را از خانه بیرون کنید

چگونه باید از آن استفاده کنید؟

یک تکه پارچه را با روغن اسطوخودوس مرطوب کنید و آن را در یک شیشه کوچک قرار دهید.

هر ۳تا ۴روز مقدار کمی از روغن اسطوقدوس را اضافه کنید.

شما میتوانید بصورت اختیاری اسطوخودوس را بصورت بخار شده یا اسپری استفاده کنید.

۴.گل همیشه بهار

گل همیشه بهار یک جایگزین خوب برای دفع قطعی حشرات است ، دارای خواص ضدعفونی کننده ای که به تمیز نگهداشتن خانه کمک میکند. اینها پاک کننده هوا هستند و بوهای خاصی را جذب میکنند که برای مگس ها جذاب است.

چگونه باید از آن استفاده کنید؟

دسته گل های گل همیشه بهار را در مناطقی از خانه بگذارید که معمولا این حشرات مزاحم را مشاهده کنید ، همچنین میتوانید چای را با گل درست کنید و برای تمیز کردن سطوح کثیف از مایع آن استفاده کنید.

۵. دفع مگس از خانه فلفل کاین

میتواند مگس های آزار دهنده ای را که به برخی از مناطق خانه حمله میکنند را دفع کند و برای مگس هایی که به طور مستقیم با این عنصر ارتباط دارند کشنده است.

چگونه باید از آن استفاده کنید؟

مقداری فلفل را به آب اضافه کنید و در یک بطری اسپری بریزید و به صورت مستقیم روی مگس و یا جایی که معمولا یافت میشود اسپری کنید.

۶.خیار

این عنصر با طراوت برای جلوگیری از جمع شدن مگس ها در سطل زباله یک راه مناسب است. تکه هایی از خیار مگس ها را دفع و از تخم گذاری آنها در سطح و یا در داخل وسایل خانه شما جلوگیری میکند.

روش خانگی برای دفع مگس ها از خانه

چه طور از آن استفاده کنید؟

تکه ایی از خیار را بر داخل و یا روی سطل آشغال قرار دهید.

همچنین میتوانید آنها را داخل گل دان های گل و یا جاهایی که حشرات تمایل به تکثیر در آن دارند قرار دهید قبل ار اینکه آنها خراب شوند با تکه های تازه ایی جا به جا کنید.

نکات خانه داری جالب گیاهان حشره کش گیاه ضد مگس راههای دفع مگس دفع مگس در خانه دانستنی های جالب حشره کش های طبیعی آموزش خانه داری

آیا از مبارزه با مگس ها خسته شده ایید؟

به یاد داشته باشید که علاوه بر این داروهای خانگی باید مطمعن شوید که سطوح تمیز و ضد عفونی میشوند ، برای جلوگیری از آلودگی میوه ها توسط این حشرات مزاحم میوه ها را با یک پارچه بپوشانید.

منبع : نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. ناشناس می گوید

    لطفاً این صفحه رو حذف کنید بجای اینکه مدام دنبال روشهای نابودی موجودات مختلف باشید کمی معرفتتون رو نسبت به اونها بالا ببرید مثلا عزیزانی که با زنبور عسل کار میکنند میدونن که چقدر زندگی این مخلوق خداوند شگفت انگیزه و در دانشگاهها تدریس و دکترا و فوق اون هنوز نتونستن به برخی رفتارها و زندگی اونها پی ببرند حالا زنبور عسل بدلیل عسلی که تولید میکنه حائز اهمیت شده و حشرات دیگه نه ولی دلیل بر این نمیشه که فکر کنیم عنکبوت و پشه و … دیگه بی ارزش هستند اگه همه دنیا جمع شن حتی نمیتونن چشم مگس یا بال یه پشه رو خلق کنند،استغفر الله ربی و اتوب الیه

    1. :| می گوید

      داداش چی میگی سه روزه نخوابیدم یه مگس از شب تا صبح هی میره رو مخم این چه خلقتیه شرافتا
      یه حرفایی میزنینا

    2. F می گوید

      ما تو منطقه‌ای زندگی میکنیم که رو مگسه واقعا کلافه شدم. همش رومون وول میخورن. حالم دیگه داره از زندگی به هم میخوره

  2. میازار موری .... می گوید

    واقعا آفرین من خودم یه توری درست کردم وقتی مگس میفته توش یه مقوا میگیرم زیرش و میبرم بیرون رهاش میکنم اگه گناهه بهتر از گناه کشتنه،هر کی هم مسخرم کنه میگم من بهش زندگی ندادم که بگیرمش،موجودی که نهایت ۲.۵ هفته تا ۳ ماه عمرشه والا جای ما رو تنگ کرده؟؟؟؟؟؟