مسافرکش شیطان صفت را شناسایی کنید +عکس

0

مرد جوانی که در پوشش مسافرکش چندین زن و دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.

هفته گذشته مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک موفق به بازداشت راننده خودروی پرشیایی شدند که قصد داشت زن جوانی را با زور سوار بر خودرویش کند.

مأموران پلیس، راننده پرشیا را در یک تعقیب و گریز بازداشت کرده و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد خودروی وی سرقتی است.

تحقیقات تکمیلی نشان داد این متهم شیطان‌صفت تاکنون چندین زن و دختر را در شمال پایتخت مورد آزار و اذیت قرار داده و ربوده است.

یکی از دخترانی که توسط این متهم توسط آزار و اذیت قرار گرفته، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۷:۲۰ بیست و پنج فروردین سال جاری در حوالی قلهک سوار خودروی پرایدی شدم تا به حوالی سیدخندان بروم، در میانه راه راننده شروع به حرف زدن کرد که جواب او را ندادم و از وی خواستم مرا پیاده کند که وی با شنیدن این حرف من، چاقوی بزرگی از زیر پایش برداشت و چاقو را روی پهلویم گذاشت.

وی ادامه داد: از ترس دست و پایم به لرزه افتاده بود و راننده هم مسیرش را تغییر داد تا اینکه دقایقی بعد در خیابان خلوتی توقف کرد و مرا با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد.

متهم این پرونده در پوشش مسافرکش با خودروهای پژو ، پراید و … زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آنها را در خیابان رها می‌کرده است.

این متهم که تاکنون به هفت فقره آزار و اذیت زنان و دختران جوان اعتراف کرده، با دستور قاضی رضوانی؛ بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفته است.

هوسرانی مردان مسافرکشی شیطان صفت شناسایی مجرمان حوادث تهران تجاوز جنسی به زور اخبار تهران اخبار تجاوز جنسی

بازپرس پرونده با دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها، از شهروندان خواست چنانچه فرد یا افرادی از سوی مرد شیطان‌صفت مورد آدم‌ربایی و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ