کره شمالی بازی درآورد، آمریکا حمله می‌کند!

0

اکسپرس گزارش داد، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه مجلس آمریکا  هشدار داد، در صورتی که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نشست خود با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در سنگاپور را لغو یا تلاش کند که “با او بازی کند”، ترامپ به کره شمالی حمله خواهد کرد.

اظهارات این سناتور، هراس‌هایی را از افزایش تنش‌ها و بروز جنگ جهانی سوم برمی‌انگیزد.

گراهام به فاکس نیوز گفت: ترامپ طی ۳۰ روز گذشته دو اقدام قابل توجه انجام داده است. او گفت شخصا در نشست با کره شمالی شرکت می‌کند تا از بروز جنگ با کره شمالی جلوگیری شود و از یک توافق “بد” با ایران خارج می‌شود تا توافق “بهتری” به دست آورد. اگر آنان این نشست را برگزار کنند و کره شمالی تلاش کند برای ترامپ بازی درآورد، از این کار پشیمان خواهند شد. اگر در ۱۲ ژوئن این نشست برگزار نشود، احتمالا دیپلماسی پایان خواهد یافت.

گراهام ادامه داد: گزینه بعدی عملیات نظامی برای توقف تهدید کره شمالی برای ما و جهان خواهد بود و امیدوارم به این جا نرسیم. اما ترامپ گزینه دیگری نخواهد داشت. در صورتی که این نشست لغو شود یا کره شمالی نخواهد با حسن نیت با ما همکاری کند تا توافقی برد-برد به دست آید، درگیری‌ای میان ترامپ و کیم جونگ اون به وجود خواهد آمد و ترامپ در آن پیروز خواهد شد.

لیندسی گراهام کیست قدرت نظامی کره شمالی سناتور کیست حزب جمهوری خواه چهره واقعی غرب چهره واقعی آمریکا جنگ آمریکا و کره شمالی تندروها چه کسانی هستند ترامپ و کره شمالی اخبار کره شمالی اخبار بین المللی امروز اخبار بدون سانسور سیاسی

مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی در هفته گذشته موجب شد که کره شمالی دیدار خود با مقامات عالی رتبه سئول را لغو و خبرنگاران این کشور را از حضور در مراسم بسته شدن پایگاه هسته‌ای کره شمالی منع کند.

به رغم تشدید اخیر تنش‌ها، مشاور امنیتی کره جنوبی تاکید کرده است که این توافق ۹۹.۹ درصد به دست خواهد آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ