سید مصطفی موسوی ،مجری تلویزیون درگذشت +علت فوت

0

علت درگذشت “سید مصطفی موسوی” مجری تلویزیون

سید مصطفی موسوی از مجریان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های معارفی و اجتماعی تلویزیون بود و تهیه کنندگی برنامه‌هایی مانند «کوی محبت»، «خدایی که در این نزدیکی است» را در کارنامه داشت.

تهیه کننده و مجری و مدیحه سرای برنامه های معارفی صداوسیما عصر امروز دوم خرداد بر اثر ایست قلبی درگذشت.

مرحوم موسوی علی رغم داشتن دیابت به علت ایست قلبی در حین سنگ شکنی کلیه دار فانی را وداع گفت. پیکر ایشان صبح جمعه چهارم خرداد از مقابل منزلش واقع در سعادت آباد، سرو غربی، نرسیده به چهارراه سرو، انتهای خیابان شکوفه، مجتمع مسکونی گلها، بلوک ۱۲ به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می شود.

زنده یاد موسوی متولد ۱۳۴۰ در اهواز و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود.

او یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به توانمندی‌ها و فعالیت‌هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد و در نهایت در سال ۱۳۸۴ پس از ۲۵ سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشسته شد.

او اجرای برنامه‌هایی چون، کوی محبت و خدایی که در این نزدیکی است را در کارنامه خود داشت، این مجری پرتلاش و خستگی‌ ناپذیر در کنار مخاطبان و همراهان همیشگی اش تهیه‌ و اجرای برنامه‌ های مختلف نظیر میعاد شبانه را عهده‌ دار بود.

مراسم ختم مجری تلویزیون علت مرگ و میر در ایران علت مرگ هنرمندان علت مرگ مجری درمان ایست قلبی تهیه کنندگان تلویزیون بیوگرافی سید مصطفی موسوی اسامی مجریان تلویزیون اخبار تلویزیون

موسوی از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده بود.

این مجری محب اهل بیت عصر امروز -چهارشنبه ۲ خردادماه- در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ