نفر اول لیست برانکو مشخص شد

0

برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان مد نظر خود را تحویل مدیریت باشگاه پرسپولیس داده تا برای جذب آنها اقدام کند، در این میان سرمربی پرسپولیس روی جذب برخی بازیکنان اصرار دارد که در صدر آنها سروش رفیعی قرار دارد، بازیکنی که برانکو چه از نظر اخلاقی و چه فنی اعتقاد زیادی به وی دارد و فصل گذشته نیز خیلی سعی کرد تا مانع انتقالش به الخور قطر شود. رفیعی به‌نوعی نفر اول لیست سرمربی کروات پرسپولیس است.

نقل و انتقالات پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ سوابق برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس جدیدترین خرید پرسپولیس بیوگرافی سروش رفیعی بازیکن جدید پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

باشگاه پرسپولیس نیز منتظر مشخص شدن وضعیتش در پنجره نقل و انتقالات است که طبق گفته گرشاسبی ۱۰ خرداد این موضوع مشخص خواهد شد. اگر محرومیت پرسپولیس بخشیده شود آن وقت جذب رفیعی در اولویت برنامه‌های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات خواهد بود، در غیر این صورت پرسپولیسی‌ها با سروش توافق خواهند کرد تا در نیم‌فصل راهی این تیم شود و تا آن زمان هم به‌احتمال زیاد او برای فولاد بازی خواهد کرد. همه این احتمالات در شرایطی است که هنوز امکان پیوستن رفیعی به تیم قطری دیگری هم وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ