ربودن شبانه دختر جوان از مقابل بیمارستان

0

نیمه شب ۵ خرداد امسال دختر جوانی به نام مهسا به کلانتری تهرانسر رفت و از یک مرد و دو پسر نوجوان که وی را ربوده و آزار داده بودند، شکایت کرد.

دختر جوان گفت: مادرم چند روز است که در بیمارستان بستری است. من شب به بیمارستان رفتم و بالای سر مادرم ماندم. آخر شب در راه بازگشت به خانه سه مرد افغان مرا ربودند و به زور به خانه‌ای در همان حوالی بردند‌. یکی از آنها که حدودا ۲۵ ‌ساله بود، مرا آزار داد‌. همان موقع می‌خواستم با گوشی تلفن همراهم با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرم، اما مرد جوان گوشی را از دستم گرفت و آن را به زمین پرتاب کرد.

وی ادامه داد: او به زور مرا به زیر‌زمین خانه متروک برد. می‌گفت می‌خواهد مرا بکشد تا راز این ماجرا برای همیشه پنهان بماند، اما دوستانش که با دیدن گریه‌های من دلشان به رحم آمده بود، وساطت کردند و مرد جوان مرا رها کرد.

به دنبال شکایت دختر جوان، پلیس به خانه متروک رفت و ساعتی بعد مرد جوان به نام عزیز و دو همدست ۱۷ ساله‌اش را بازداشت کرد.

آنها دیروز و در حالی که فقط چند ساعت از وقوع جرم سیاه گذشته بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغرعبداللهی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه دختر جوان به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: مرد جوان مرا آزار داد، اما دو پسر نوجوان فقط شاهد ماجرا بودند‌. مرد جوان حتی می‌خواست مرا به قتل برساند که توانستم از دست او بگریزم. بعد از فرار به کلانتری رفتم و علیه آنها شکایت کردم که ماموران خیلی زود سه متهم را دستگیر کردند. از قضات دادگاه درخواست دارم آنها را به اشد مجازات محکوم کنند.

سپس عزیز در جایگاه ایستاد و ادعای عجیبی مطرح کرد. وی گفت: متاهلم و همسرم در افغانستان زندگی می‌کند. من برای کار به ایران آمده بودم و با دو پسر نوجوان در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کردیم‌. نیمه شب مشغول درست کردن سحری بودم که زنگ در خانه به صدا در‌آمد. وقتی مقابل در خانه رفتم با دختر نوجوان روبه‌رو شدم. او گفت مادرش در بیمارستان بستری است و پولی برای پرداخت هزینه‌ها ندارد. من که دلم برای او سوخته بود، او را به داخل خانه دعوت کردم و ۵۰ هزار تومان به او پول دادم، اما دختر جوان پول بیشتری می‌خواست. من که عصبانی شده بودم از او خواستم تا خانه را ترک کند، اما او عصبانی شد و خودش گوشی تلفن همراهش را به زمین کوبید و آن را شکست و خانه ما را ترک کرد‌. حالا هم نمی‌دانم چرا چنین شکایتی را علیه ما مطرح کرده است.

سپس دومین متهم که او نیز ۱۷سال دارد در جایگاه ایستاد و حرف‌های متهم ردیف اول را تائید کرد‌. وی گفت: دختر جوان با پای خودش به خانه‌مان آمده بود، اما من و دوستانم او را آزار ندادیم. نمی‌‌دانم دختر جوان چرا این شکایت را علیه ما مطرح کرده است. ما قصد کمک به او را داشتیم اما حالا به عنوان متهم محاکمه می‌شویم. دختر جوان خودش گوشی تلفن همراهش را شکست.

وحشیگری افغانی ها حوادث تهران جنایت افغانی تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به دختر افغانی در ایران اخبار تهران اخبار تجاوز جنسی

سومین متهم اما گفت: من خواب بودم و چیزی از ماجرا ندیدم. وقتی ماموران به مقابل خانه‌مان آمده و ما را دستگیر کردند، تازه متوجه ماجرا شدم.

در پایان جلسه، هیات قضایی وارد شور شد و دختر جوان را به پزشکی قانونی معرفی کرد. بعد از اظهار نظر پزشکی قانونی، قضات دادگاه درباره این پرونده حکم صادر می‌کنند.

در صورت تایید ادعای دختر جوان از سوی کارشناسان پزشکی قانونی، متهمان با مجازات سختی روبه‌رو خواهند شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ