بنز ۳ میلیاردی در تهران +عکس و مشخصات فنی

0

هنوز در تهران نمونه‌های پلاک ملی مرسدس بنز اس ۵۶۰ کوپه دیده نشده‌اند اما گویا به تعدادی کمتر از انگشتان یک دست وارد کشور شده و از قیمتی ۳ میلیارد تومانی برخوردار هستند.

مرسدس بنز کوپه S560

کوپه S560 مرسدس بنز مجهز به پیشرانه‌ی جدید ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر و مشابه مدل S560 سدان است. این پیشرانه متعلق به AMG GT است و در کوپه S560 می‌تواند قدرتی معادل ۴۶۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۷۰۰ نیوتن‌متر تولید کند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت کوپه S560 مرسدس بنز ۴.۵ ثانیه است و حداکثر سرعت آن ۱۳۰ مایل بر ساعت (۲۱۰ کیلومتر بر ساعت) است که در داشبورد به‌صورت الکترونیکی نمایش داده می‌شود. سیستم انتقال قدرت ۴Matic با حالت تمام چرخ محرک، به‌عنوان حالت استاندارد این خودرو در نظر گرفته شده است. در مدل کوپه S560، امکان استفاده از سیستم محرک عقب وجود ندارد.

معرفی خودرو مشخصات بنز S۵۶۰ گرانقیمت ترین ماشین ایران گرانترین ماشین دنیا گرانترین خودرو وارداتی گرانترین خودرو ایران گرانترین بنز جهان قیمت خودرو کوپه قیمت بنز کوپه در ایران قیمت بنز s560 کوپه در ایران قیمت بنز S۵۶۰ خودروهای وارداتی جدید به ایران خودروهای خاص جدیدترین ماشین های روز دنیا بهترین مرسدس بنز بهترین خودرو کوپه 2018 Mercedes Maybach S560 Sedan

سپرهای بازطراحی شده جلو و عقب، چراغ‌های جلوی جدید، چراغ‌های عقب OLED و خروجی اگزوز دایره‌ای از جمله تغییرات بیرونی کوپه S560 هستند. در مدل استاندارد مرسدس بنز جدید از رابط Energizing Comfort با حالت‌های پیش‌تنظیم شده استفاده می‌کند که گرم‌کننده و ماساژور صندلی، روشنایی محیط متغیر، حالت‌های رانندگی متنوع و حتی موسیقی را فعال می‌کند.

با نگاهی به فضای داخلی این خودرو، شباهت‌های کوپه مرسدس بنز با رقبایش از برندهای بنتلی و رولز رویس به‌وضوح به چشم می‌خورد. فرمان بازطراحی شده کوپه S560 دارای دکمه‌های کنترل لمسی است که در محدوده E کلاس قرار گرفته‌اند. صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی ۱۲.۳ اینچی نیز اکنون با پانل ابزار دیجیتال در میانه داشبورد ادغام شده است تا ظاهر بی‌نظیری برای این خودرو به ارمغان بیاورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ