گفتگو با بازیکن پرسپولیس که متهم به قتل غیر عمد شد

0

در حالی که  عنوان شده بود  بازیکن سابق پرسپولیس به جرم قتل غیر عمد دستگیر شده است و در حال حاضر در بازداشت به سر می برد اما  این موضوع توسط این بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت  تکذیب شد.

ابراهیم اسدی بازیکن سابق پرسپولیس ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جریان تصادف مربوط به ۱۲ روز پیش است که من قصد داشتم به تمرین پیشکسوتان پرسپولیس بروم و در طول مسیر با مردی که از ماشین  بیرون آمده بود تصادف کردم و متاسفانه راننده در اثر برخورد با ماشینم فوت کرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه زمان سانحه تصادف شب بود همان شب پلیس مرا در کلانتری نگه داشت که با گذاشتن سند آزاد شدم. پلیس راهبر مرا مقصر دانست چرا که راننده ای که از خدرو پیاده شده، عابر پیاده محسوب می شود و اکنون هم پرونده ام در دادگستری تشکیل شده است.

اسدی بیان کرد: من به خاطر اینکه شب بود متوجه حضور راننده پراید نشدم واو بر اثر برخورد با ماشینم فوت کرد. از مرگ راننده پراید متاثر شدم اما سانحه رانندگی برای هر فوتبالیستی امکان دارد، رخ دهد و یکی از روزنامه ها این سانحه رانندگی را بعد از مدتی امروز منتشر  و به دروغ این حادثه را قتل غیر عمد اعلام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ