دام عروس های قلابی برای پیرمردان پولدار

1

«سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی» – رئیس پلیس آگاهی استان مازندران- در تشریح این خبر، گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی در شهرستان فریدونکنار به پلیس رسید مبنی بر اینکه چند زن با وعده ازدواج با مردان کهنسال از آنان کلاهبرداری می‌کنند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، مأموران موفق شدند، فردی که واسطه معرفی این دختران به پیرمردان پولدار بود را شناسایی و دستگیر کنند.

مأموران پس از هماهنگی قضایی و در ادامه تحقیقات دو متهم دیگر این پرونده را که اهل و ساکن یکی از استان‌های شمال شرق کشور بودند دستگیر کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد این زنان پس از ازدواج با پیرمردان پولدار پس از دریافت طلا و جواهرات یا مبالغی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان به‌عنوان مهریه پس از چند روز ناگهان ناپدید می‌شدند.

پلیس با توجه به اطلاعاتی که درباره مشخصات ظاهری عروس‌های فراری به‌دست آورده بود پی برد که در همه موارد متهمان افراد مشخصی هستند.تحقیقات قضایی و پلیسی از این متهمان در حالی ادامه دارد که احتمال داده می‌شود تعداد افرادی که توسط این گروه سرکیسه شده‌اند افزایش یابد.

سرهنگ پهلوان رئیس آگاهی استان مازندران از کسانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهمان و ارائه شکایت خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

منبع: روزنامه ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. !!!! می گوید

    عجب پیرمردهای خنگی،یک زن جوان عاشقت نمی شودچون جوان نیستی بلکه عاشق پولت می شود سر پیری خود را بی حیثیت وبی آبرو نسازید