رده بندی پولدارترین ورزشکاران جهان در سال ۲۰۱۸ +عکس

1

بنا بر اعلام فوربس، لیستی از ورزشکارانی که بیشترین درآمد را در سال ۲۰۱۸ کسب کرده‌اند، منتشر شده است که نام سه فوتبالیست در میان ۱۰ ورزشکار با بالاترین درآمد قرار دارد.

بر این اساس لیونل مسی پردرآمدترین فوتبالیست جهان با کسب ۱۱۱ میلیون دلار محسوب می‌شود و پس از او کریس رونالدو با ۱۰۸ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد و نیمار سومین فوتبالیستی است که درآمد ۹۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۸ داشته است.

در این میان فولید می‌ودر ستاره دنیای بوکس با اختلاف با درآمد ۲۸۵ میلیون دلار در رده اول پردرآمدترین ورزشکاران جهان قرار دارد.

کونور مک‌گرگور ورزشکار MMA که شاخه‌ای از ورزش رزمی بوکس می‌باشد با ۹۹ میلیون دلار رده چهارم پردرآمدترین ورزشکاران را به خود اختصاص داده است.

لبرون جیمز ستاره دنیای بسکتبال و NBA و راجر فدرر ستاره سوئیسی دنیای تنیس به ترتیب با ۸۵.۵ میلیون دلار و ۷۷.۲ میلیون دلار رده‌های ششم و هفتم را در اختیار دارند.

استفن کری بسکتبالیست آمریکایی و دو بازیکن فوتبال آمریکایی هم در رده‌های هشتم، نهم و دهم قرار دارند.

مشاغل پر درآمد لیست پولدارترین فلوید میودر شغل ثروتمندان شغل پر درآمد زندگینامه ثروتمندان جهان راز پولدار شدن درآمد ورزشکاران درآمد فوتبالیستها درآمد بازیکنان فوتبال ثروتمندترین افراد جهان ثروت فلوید میودر پولدارترین ورزشکاران جهان پولدارترین افراد دنیا پردرآمدترین شغل های دنیا پر درآمدترین ورزش اسامی ثروتمندان جهان
رده بندی پولدارترین ورزشکاران جهان
منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مانی می گوید

    جالب بود.،ولی کی گفتهMMA از شاخه های ورزش بوکسه؟!،بوکس یک ورزش دیگست و MMAهم یک ورزش دیگه.