هزینه تغییر رنگ چشم بدون عمل چقدر است؟

0

یک فلوشیپ قرنیه گفت: جراحی تغییر رنگ چشم برای زیبایی توصیه نمی‌شود و تنها برای افرادی که به هر علتی رنگ چشمشان تغییر کرده و ضربه ای خورده است و یا افرادی که بخشی از عنبیه شان را در تروما از دست دادند و پخش نور اذیتشان می‌کند مفید است.

سید ابوالفضل کشفی با اشاره به اینکه در گذشته برای اینکه بتوان رنگ چشم را به رنگ دلخواه تغییر داد از لنز رنگی استفاده می‌شد، اظهار کرد: معایب این امر حساس بودن در نگه داری لنز در چشم بود.

وی با اشاره به اینکه از دیگر مواردی که می‌توان اقدام به رنگی کردن چشم کرد این است که از عنبیه مصنوعی در چشم استفاده شود، گفت: البته به دلیل اینکه استفاده از عنبیه مصنوعی عوارض دارد و ممکن است که به عنبیه طبیعی آسیب بزند و فشار چشم را بالا ببرد برای اهدافی مانند زیبایی چشم چندان توصیه نمی‌شود.

کشفی ادامه داد: روشی که مدتی‌ است عنوان شده و اخیرا در اصفهان نیز قابل دسترس است این است که قرنیه را رنگ می‌کنند. اما به دلیل اینکه در گذشته از کیفیت کمی برخوردار بوده و رنگ بعد از مدتی پاک می‌شده کمتر بکار می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رنگ‌هایی تولید می‌شود که سازگاری زیستی خوبی و ماندگاری بیشتری دارند، افزود: در یک نوع جراحی یک لایه از قرنیه برداشته شده و در آن یک پاکتی ایجاد می کنند و رنگ در آنجا تزریق می کنند که به بافت قرنیه می‌چسبد و ماندگاری آن خوب است و طیف رنگ های متنوعی نیز دارد.

این فلوشیپ قرنیه اضافه کرد: روش دوم این است که از سطح قرنیه سوراخ های میکروسکوپی ایجاد شده و رنگ را تزریق می‌کنند. این روش بهتر شده و با رنگهای با کیفیت‌تری در دسترس است. افرادی که متقاضی هستند باید بدانند که این نوع جراحی ها با آن تصوری که در ذهن دارند متفاوت است.

کشفی خاطرنشان کرد: اما با این وجود از فاصله دور نمای تقریبا طبیعی دارد و به دلیل اینکه قرنیه در این نوع جراحی ها رنگ می شود در دستگاه هایی که چشم را از طریق عنبیه تشخیص می دهند مانند دستگاه هایی که در فرودگاه وجود دارد شناسایی افراد به راحتی صورت می گیرد.

وی به عوارض این روش‌ها اشاره کرد و گفت: عفونت خفیف و زخمی شدن قرنیه از عوارض اصلی است و روش جدیدتر با لیزر به کار می رود که هنوز شناخته شده نیست.

این فلوشیپ قرنیه با بیان اینکه ممکن است نتیجه عمل با آنچه که فرد می‌خواهد مطابقت نداشته باشد، تصریح کرد: معمولا این عمل‌ها بر روی چشم هایی که عارضه‌ای داشته است نتیجه خوبی دارد اما برای زیبایی به دلیل اینکه تجربه کم است چندان موفقیت آمیز نبوده است.

هزینه تغییر رنگ چشم متخصص چشم پزشکی متخصص تغییر رنگ چشم فوق تخصص قرنیه عمل زیبایی چشم زیبایی زنان زیبایی خانم‌ها زیبایی چشم زنگ چشم چشمان زیبا چشم زیبا تغییر رنگ چشم بدون عمل بهترین کلینیک زیبایی انواع جراحی زیبایی

کشفی افزود: هزینه تنها رنگ این عمل زیبایی ۵۰۰ یورو است. این نوع جراحی‌ها برای زیبایی توصیه نمی‌شود و تنها برای افرادی که به هر علتی رنگ چشمشان تغییر کرده و ضربه‌ای خورده است و یا افرادی که بخشی از عنبیه شان را در تروما از دست دادند و پخش نور اذیتشان می‌کند مفید است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ