نصاب ماهواره شیطان صفت در تهران دستگیر شد

2

یک نصاب ماهواره‌ که با استفاده از غفلت مادر و پدری، اقدام به آزار جنسی پسر ۱۱ ساله‌ ای در تهران کرده بود، به طور اتفاقی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

ماجرای آزار جنسی این نوجوان حدود ۱۰ روز قبل در محدوده خیابان نبرد اتفاق افتاد و به طور اتفاقی ازسوی یکی از همسایه‌ها افشا شد. بنابر فیلمی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، مرد آزارگر در پشت‌بام یک ساختمان چند طبقه در حال آزار کودکی بود که چند ساختمان آن طرف‌تر یکی از همسایه‌ها به طور اتفاقی این رفتار غیراخلاقی‌ او را دید و با داد و فریاد او را از ادامه عمل خود منصرف کرد. مرد آزارگر که گمان نمی‌کرد نقشه شومش دیده شود، مبهوت ماند و در همین هنگام مادر پسر نوجوان که به‌دنبال فریادهای همسایه به بالکن خانه آمده و از ماجرا با خبر شده بود، با کمک همسایه‌ها متهم را دستگیر کرد.

دقایقی بعد پدر خانواده نیز خود را از محل کار به خانه رساند و هم‌زمان مأموران کلانتری نبرد که ازسوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان قرار گرفته بودند، در محل حاضر شدند و متهم را دستگیر کردند.

نصاب ماهواره دیش ماهواره حوادث تهران تجاوز جنسی در تهران تجاوز جنسی به زور تجاوز جنسی به پسران چگونه است اخبار تهران اخبار تجاوز جنسی

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد آزارگر نصاب ماهواره‌ای است که ازسوی خانواده کودکِ آزاردیده، برای تنظیم دیش ماهواره به محل دعوت شده بود، اما در زمان وقوع حادثه پدر خانواده در منزل حضور نداشت و مادر و پسر تنها بودند. دراین‌میان، مرد نصاب به پشت‌بام رفت و پس از دقایقی به بهانه یک وسیله از مادر خواست پسرش را به پشت بام بفرستد و در ادامه نیز نقشه خود را عملی کرد. به‌این‌ترتیب، مرد نصاب که در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و پس از آن به کلانتری انتقال یافت تا پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شود.

فیلم  صحنه این تعرض شیطانی بخاطر تکاندهنده بودن قابل انتشار نبود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ایرانی می گوید

    حُدود ۱۱ سال سِن داشتم که در پارکینگِ محلّ سکونتِ مَنزلمان مورد آزار و اَذیّت یک مَرد بالغ جِلوی یک خودرویِ بی اِم وِ ۲۰۰۲ سفید رنگ صندوق دار قرار گرفتم، ولی آن موقع هیچ کَس به مَن اصلاً کمک نَکرد.

  2. قربانی می گوید

    منم ۱۲ سالم بود آزار جنسی دیدم از ان روز به بعد آدم سابق نشودم تجاوز جنسی از قتل هم بد تره نباید بودن اشد بمونن