چطور مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ را به طور زنده ببینیم؟

0

تاریخ و ساعت پخش زنده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ مصادف با ۲۵ خرداد ۹۷، اولین بازی جام جهانی که در روز افتتاحیه بازی ها است بین روسیه و عربستان برگزار می شود؛

اولین دیدار که به تیم‌های روسیه ـ عربستان اختصاص دارد، روز پنجشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۱۹:۳۰ به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

این مراسم دو ساعت قبل از شروع بازی افتتاحیه (ساعت ۱۴ به وقت مسکو) آغاز خواهد شد و مکان آن نیز در همان ورزشگاه لوژینکی مسکو خواهد بود که دیدار فینال نیز در همین ورزشگاه انجام می شود. همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه، کنسرت بزرگی در میدان معروف مسکو (میدان قرمز) برگزار خواهد شد و لیدی گاگا خواننده سرشناس امریکایی در این مراسم اجرا خواهد داشت.

 

در مراسم افتتاحیه ۵۰۰ ژیمناست و متخصصین حرکات موزون (!) حضور خواهند داشت که در طول دو ساعت برگزاری مراسم اففتاحیه در لوژینکی، به معرفی فرهنگ و سنت های مختلف روسیه خواهند پرداخت و در نهایت نیز این مراسم قرار است با آتش بازی زیبایی در آسمان مسکو به پایان برسد. ویل اسمیت بازیگر و مجری سرشناس امریکایی، نیز اهنگ رسمی مسابقات موسوم به live it up را به همراه چند خواننده دیگر از جمله نیکی جم اجرا خواهد کرد.

شبکه ها و کانالهای پخش زنده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

بر اساس برنامه، شرکتهای پخش کننده مختلف در سراسر جهان، پوشش این مراسم را خریداری کرده اند و شما عزیزان می توانید در هر نقطه از جهان که هستید با توجه به جدول زیر، این مراسم را به طور زنده تماشا کنید؛ اما برای افرادی که به کانالهای زیر برای تماشای پخش مستقیم مراسم افتتاحیه جام جهانی دسترسی ندارند نیز راههایی وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

لیست کانالهای پخش زنده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸

 

ساعت پخش بازیهای جام جهانی زمان شروع جام جهانی 2018 جدول پخش زنده فوتبال جام جهانی فوتبال 2018 جام جهانی 2018 روسیه پخش زنده افتتاحیه جام جهانی 2018 برنامه بازیهای جام جهانی 2022 اولین بازی جام جهانی 2022 افتتاحیه جام جهانی اخبار جام جهانی 2018

ساکنین آمریکا و اروپا نیز می توانند از شبکه فاکس اسپورت و بی بی سی اسپورت و البته ITV این مراسم را به طور زنده تماشا کنند. شبکه های ZDF و ARD آلمان و TRT ترکیه نیز می توانید افتتاحیه این بازیها را تماشا کنید.

ترفندی که در این زمینه وجود دارد این است که افرادی که با VPN هایی با سرورهای خارج از ایران به اینترنت وصل می شوند، سرور انگلیس را برای اتصال به اینترنت انتخاب کنند و به سایت بی بی سی یا ITV رفته و به سادگی از اینترنت افتتاحیه را تماشا کنند چرا که پخش زنده این مراسم برای ساکنین خارج از کشور انگلیس غیرقابل دسترس است و حتی فناوری به کار رفته در تشخیص ساکنین انگلیسی و غیرانگلیسی نیز قادر است برخی VPN ها را تشخیص دهد و از پخش و استریم این رویداد جلوگیری کند.

چطور مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ را به طور زنده ببینیم؟

اما افرادی که به شبکه های فوق الذکر دسترسی ندارند نیز می توانند از طریق اینترنت و کانال رسمی فیفا در یوتیوب این مراسم را به طور زنده تماشا کنند کاربرانی که اکانت کانال اینترنتی فوبو تی وی را هم دارند، می توانند این مراسم را مستقیماً تماشا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ