قیمت بلیط بازیهای جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ چقدر است؟

0

قیمت بلیط بازیهای جام جهانی روسیه ، قیمت بلیط جام جهانی فوتبال ، بلیط مسابقات جام جهانی روسیه ، نحوه خرید بلیت جام جهانی روسیه ، خرید بلیت جام جهانی ۲۰۱۸ ، سامانه فروش بلیط جام جهانی ، قیمت بلیت افتتاحیه جام جهانی

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ شروع میشود و بسیاری از هوادارن برای دیدن این بازی ها به این کشور میروند تا از نزدیک در ورزشگاه های کشور روسیه به تماشای رقابتها جام جهانی بپردازند.

برای دیدن این بازی ها و تهیه بلیت بازی های جام جهانی باید به سایت فیفا مراجعه کرد و بازی و جایگاه قرارگیری در ورزشگاه را انتخاب کنید که قیمت بلیت ها بازی ها براساس جایگاه متفاوت خواهد بود.

نکته : قیمت بلیت بازی ها در مسابقات گروهی ارزانتر بوده و قیمت آن بین ۱۰۵ تا ۲۱۰ دلار است و قیمت بلیت بازی ها در فینال از همه بازی ها گران تر بوده که قیمت آن بین ۴۵۵ تا ۱۱۰۰ دلار است.

قیمت بلیت بازی های براساس شروع تا به پایان بازی های جام جهانی به ترتیب زیر است .

۱- قیمت بلیت بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ بین ۲۲۰ تا ۵۵۰ دلار است
۲- قیمت بلیت بازی های گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ بین ۱۰۵ تا ۲۱۰ دلار است
۳- قیمت بلیت بازی های یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ بین ۱۱۵ تا ۲۴۵ دلار است
۴- قیمت بلیت بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ بین ۱۷۵ تا ۳۶۵ دلا است
۵- قیمت بلیت بازی های نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ بین ۲۸۵ تا ۷۵۰ دلار است
۶- قیمت بلیت بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ بین ۴۵۵ تا ۱۱۰۰ دلار است .

در حال حاضر تمام بلیط های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به اتمام رسیده است.

قیمت بلیت بازی‌های ایران در جام جهانی چند دلار است؟

برای خرید بلیت بازی‌ها به صورت مستقیم باید به سایت فیفا بروید و بعد از ایجاد حساب کاربری به قسمت بلیت بازی‌ها مراجعه کنید. اما دسته‌بندی‌های مختلفی برای هر مسابقه وجود دارد که به دلیل جایگاه‌های مختلف در هر ورزشگاه قیمت های متفاوتی دیده می‌شود.

به عنوان مثال بازی نخست ایران که در سنت پترزبورگ و برابر مراکش برگزار می‌شود ارزان‌ترین بلیت ۱۰۵ دلار آمریکا است. ورزشگاه کرستوفسکی جمعه ۲۵ خرداد میزبان مردان کیروش در مقابل تیم ملی مراکش خواهد بود.

با این حساب اگر با نرخ دلار دولتی۴۲۰۰ تومان حساب کنیم، حداقل قیمت بلیت بازی نخست ایران ۴۴۱ هزار تومان خواهد بود.

بازی دوم ایران با اسپانیا در کازان برگزار می‌شود. برای این بازی بلیت‌های بیشتری هم در کازان آرنا موجود است. اما فقط بلیت‌های ۱۰۵ دلاری برای این بازی باقی‌مانده و سایر جایگاه‌ها صندلی خالی ندارد.

بازی سوم ایران با پرتغال در شهر کوچک سارانسک یرگزار می شود که اتوبوس تنها وسیله نقلیه عمومی‌اش به شمار می‌آید. ورزشگاه موردویا که روز ۴ تیر میزبان ملی پوشان ایران و یاران کریستیانو رونالدو خواهد بود، در طبقات مختلف برای شما صندلی دارد: از بلیت‌های ۱۰۵ تا ۲۱۰ دلاری.

هزینه سفر به جام جهانی روسیه هزینه تور جام جهانی روسیه نرخ تور جام جهانی روسیه نحوه خرید بلیت جام جهانی قیمت بلیط جام جهانی روسیه قیمت بلیط بازیهای جام جهانی قیمت بلیط افتتاحیه جام جهانی فروش بلیط های جام جهانی سفر به روسیه ساعت پخش بازیهای جام جهانی زمان شروع جام جهانی 2018 راهنمای سفر به جام جهانی راهنمای سفر خرید بلیت‌ جام جهانی افتتاحیه جام جهانی

تیم ملی فوتبال ایران جمعه ۲۵ خرداد در نخستین بازی خود به مصاف مراکش خواهد رفت و پس از آن چهارشنبه ۳۰ خرداد در مقابل اسپانیا قرار می‌گیرد و بالاخره در روز پایانی دور نخست ملی‌پوشان ایران قرار است دوشنبه ۴ تیر در برابر قهرمان اروپا یعنی تیم ملی پرتغال صف آرایی کند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ