لکسوس ۳۰۰ میلیونی بازیکن پرسپولیس دردسر ساز شد ! + عکس

0

لکسوس ۳۰۰ میلیونی بازیکن تیم پرسپولیس برای او و خانواده اش حسابی دردسرساز شد.

رضا حقیقی هم با مشکل ماشین‌های بدون سندی که باشگاه پرسپولیس به بازیکنانش به جای پول قرارداد داده است، دست و پنجه نرم می‌کند اما ماشینی که به این بازیکن داده شده بیش از دو برابر قیمت ماشین‌هایی که به دیگران داده شده ارزش دارد.

در واقع طرف حساب حقیقی، سعید شیرینی نیست و خودروی او از خودروهایی که شیرینی از شرکت توانیر خودرو گرفته و به آنها چک داده، محسوب نمی‌شود. رضا حقیقی شاندیز با خود رویانیان طرف حساب است.

همسر رضا حقیقی لکسوس بازیکنان قیمت لکسوس فروش لکسوس زن رضا حقیقی درامد رضا حقیقی خودرو رضا حقیقی خودرو بازیکنان خانواده رضا حقیقی بیوگرافی رضا حقیقی

حقیقی حدود دو ماه و نیم پیش چکی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در ازای بخشی از قراردادش گرفت که این چک نقد نشد. عده‌ای به حقیقی گفتند این چک را به فردی بدهد که حاضر است به اندازه ۲۹۰ میلیون تومان آن را نقد کند اما حقیقی و همسرش راضی به این کار نشدند و گفتند دوست ندارند پول نزول وارد زندگی‌شان بشود.

همسر رضا حقیقی لکسوس بازیکنان قیمت لکسوس فروش لکسوس زن رضا حقیقی درامد رضا حقیقی خودرو رضا حقیقی خودرو بازیکنان خانواده رضا حقیقی بیوگرافی رضا حقیقی

بعد از این ماجرا رویانیان به حقیقی گفت در ازای این چک از نمایشگاهی که ظاهرا متعلق به یکی از دوستان اوست خودرویی بردارد که ابتدا حقیقی قبول نمی‌کرد اما سرانجام پذیرفت و یک خودروی لکسوس گرانقیمت از این نمایشگاه برداشت.

حقیقی این خودرو را به شجاع خلیل زاده فروخت و او هم به فرد دیگری در اصفهان خودرو را فروخت اما حالا خودرو بدون سند در اختیار آن فرد اصفهانی است و این خریدار امان حقیقی را بریده و مدام دنبال سند است.

در این میان حقیقی حاضر است خودروی لکسوس ۳۰۰ میلیونی‌اش را به نمایشگاه دار مربوطه پس بدهد و به جای آن چک رویانیان را پس بگیرد اما صاحب نمایشگاه می‌گوید فقط حاضر است در ازای ۲۸۵ میلیون تومان خودرو را پس بگیرد و حقیقی باید تاوان افت خودرو در این مدت کوتاه را بدهد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ