قتل برادر به خاطر رابطه صمیمانه با همسر

0

مرد میانسال که به‌خاطر رابطه صمیمانه همسر و برادرش دست به جنایت زده بود دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که رضایت اولیای‌دم را جلب کند.

اوایل سال ۹۶ به پلیس غرب تهران خبر رسید جدال دو برادر در یک خانه به خون کشیده و برادر کوچک به نام آریا کشته شده است.

در آن میان برادر ۴۵ ساله وی به نام آرمان خودش را عامل جنایت معرفی کرد و گفت: برادرم را کشتم چون گمان می‌کردم با همسرم در ارتباط است. آرمان به بازسازی صحنه جرم پرداخت و دیروز در حالی در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد که توانست رضایت اولیای‌دم را جلب کند.

ابتدای این جلسه پدر قربانی روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: من هیچ‌وقت چیزی از رابطه مشکوک عروس و پسر کوچکم ندیده و متوجه نشده بودم. ولی من راضی به قصاص پسر بزرگم نیستم و به همین‌خاطر هم اعلام گذشت کردم.

سپس آرمان روبه‌روی قضات ایستاد و گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم و صاحب دو فرزند بودیم. اما مدتی بود به رابطه همسرم با برادر کوچکم مشکوک شده بودم. رابطه صمیمانه آنها با هم موجب شد به آنها مشکوک شوم. من حتی مدتی قبل به دادگاه رفتم و علیه همسرم و برادرم شکایت کردم و خواستم از فرزندانم آزمایش DNA گرفته شود. با آن‌که جواب آزمایش منفی بود اما من همچنان به آنها مشکوک بودم. آخر هم با برادرم درگیر شدم و او را کشتم.

حالا با توجه به رضایت اولیای‌دم از قضات دادگاه تقاضای بخشش دارم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی برای این متهم حکم صادر کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ