امید علیمردانی بازیگر نقش رستم در سریال «ستایش ۳» +عکس

0

امید علیمردانی بازیگر سینما و تلویزیون که ایفای نقش رستم، مباشر حشمت فردوس را در سری دوم «ستایش» برعهده داشت، جلوی دوربین سری سوم این سریال رفت.

فصل سوم مجموعه تلویزیونی ستایش به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در ۳۰ قسمت به قلم سعید مطلبی نگارش شده است.

سریال شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه زمان پخش سریال ستایش 3 بیوگرافی امید علیمردانی بازیگران سریال ستایش ۲ بازیگران سریال ستایش اخبار فیلم و سریال

تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی که از ۱۱ فروردین ۹۷ کلید خورده است، این روز ها در میدان تره بار تهران ادامه دارد و قربان نجفی، مهدی میامی و امید علیمردانی جلوی دوربین سعید سلطانی هستند.

نرگس محمدی در نقش «ستایش»، داریوش ارجمند در نقش «حشمت فردوس»، بهزاد خداویسی در نقش «سرگرد»، سیما تیرانداز در نقش «انیس»، محمدرضا داودنژاد در نقش «یعقوبی»، فریبا نادری در نقش «پری سیما»، قربان نجفی در نقش «صفایی»، نگار جوکار در نقش «لیلا»، مهرنوش ستاری در نقش «رعنا»، مهدی میامی در نقش «غلامی» و سینا شفیعی در نقش «حمید» در این مجموعه بازی می کنند و اخیرا نیز حمید گودرزی به این پروژه پیوسته است.

گفتنی است؛ فصل اول مجموعه تلویزیونی ستایش در ۴۴ قسمت، سال ۸۹ و فصل دوم آن در ۲۶ قسمت، سال ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ