پاسخ یونس دلفی به پیشنهاد استقلالی تهران

0

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته مدنظر مسئولان باشگاه استقلال قرار دارد، اما این باشگاه هنوز موفق به توافق با این بازیکن نشده است.

مدتی پیش باشگاه سپاهان مذاکراتی را با دلفی انجام داد اما موفق به جذب این بازیکن نشد. استقلالی‌ها همچنان اصرار شدیدی برای جذب این بازیکن دارند و چند بار خواستار مذاکرات جدی با این بازیکن شده‌اند.

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات استقلال تهران لیست خرید استقلال تهران بیوگرافی یونس دلفی اخبار نقل و انتقالات اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) Younes Delfi

دلفی هم بی‌میل نیست که فوتبالش را در استقلال ادامه دهد، اما اولویت او بازی در فوتبال اروپاست. یکی از اعضای کادر فنی استقلال خبر داد که دلفی به آنها گفته که ابتدا می‌خواهد شانس خودش را برای رفتن به فوتبال اروپا امتحان کند و اگر این اتفاق رخ نداد، آن وقت به پیشنهاد استقلال فکر خواهد کرد.

گفتنی است که تمرینات تیم استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از چهارم تیرماه آغاز خواهد شد. یک اردوی اروپایی هم در دستور کار استقلال است و این تیم احتمالاً در ترکیه یا اتریش اردوی تدارکاتی‌اش را برگزار خواهد کرد.

یونس دلفی Younes Delfi (متولد ۱۱ مهر ۱۳۷۹، شوش) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. او همچنین در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی می‌کند و جزو ۱۰ بازیکن برتر نوجوان دنیا قرار گرفته‌است.

او جوانترین بازیکن لیگ شانزدهم و لیگ هفدهم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ