بی‌سابقه‌ترین سرمایه‌گذاری مخابرات در سال ۹۲ رقم خورد

0

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: میزان سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات ایران در سال ۹۲ به ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده که در طول تاریخ مخابرات بی‌سابقه بوده است.

 روابط عمومی مخابرات ایران، سید مصطفی سید هاشمی رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی در استان مرکزی با اشاره به اینکه تحول در مخابرات بلافاصله بعد از خصوصی‌سازی شروع شد، اظهار کرد: ما برای سه گروه برنامه‌‌ریزی کردیم؛ گروه اول حاکمیت، گروه دوم ذی‌نفعان و گروه سوم کارکنان است.

وی افزود: حاکمیت از مخابرات امنیت، قانون‌مداری و توسعه را می‌خواهد که ما طی این چهار سال نشان دادیم که بطور کامل خواسته‌های دولت را اجرا کرده‌ایم. برای گروه دوم هم که مشترکان مخابرات و سهامداران بزرگ و کوچک هستند مهم‌ترین کار ما افزایش سودآوری، افزایش کیفیت و حفظ ارزش سهام بوده است.

او ابراز کرد: طی این چهار سال، سود به ازای هر سهم را از ۱۳۰ به ۴۳۰ ریال رسانده‌ایم بدون اینکه تغییری در تعرفه‌ها داشته باشیم.

سید هاشمی درباره گروه سوم که کارکنان هستند نیز گفت: تلاش هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران تأمین منافع کارکنان به بهترین شکل ممکن بوده که با تصویب قانون خاص، آن را اجرا کردیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران نقش فناوری را در توسعه مهم ذکر کرد و افزود: همه زیرساخت‌ها مهم هستند اما زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل نقش تحول آفرینی مهم‌تر است و ما با نیروی انسانی کارآمد، می‌توانیم در توسعه پایدار کشور نقش ایفا کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ