مزه و فینگرفودش با ما، بقیه اش با شما

0

دورهمی در ۵ دقیقه با مزبار

دورهمی با دوستان، خانواده و اقوام همیشه جذاب بوده و هست، اما این روزها با تندتر شدن ریتم زندگی، تعدد مسئولیت‌های شغلی و خانوادگی، نداشتن وقت کافی برای آشپزی، بالا رفتن هزینه‌ها، افزایش ترافیک بین‌شهری و کمبود فرصت برای خرید و تهیه مواد اولیه؛ دورهمی گرفتن دیگر خیلی راحت نیست. مخصوصاً وقتی که پذیرایی در دورهمی ها قالب جدیدی به خودش گرفته و بدون فینگر فودهای زیبا و لذیذ، سالادهای مجلسی، سینی‌های مزه و خیلی از غذاهای خاص نظیر اسپرینگ رول و سوشی یا ته‌چین‌های قالبی و مینی برگرها، دورهمی خیلی جنبه امروزی به خودش نمی‌گیرد.

در کنار مسائل فوق، مشکل در پیدا کردن اشخاصی جهت ارائه فینگر فودهای مرغوب، عدم آگاهی ازنظر مردم و مشتریان پیرامون کیفیت آن‌ها، نیاز به ثبت سفارش از چند روز تا حداقل ۲۴ ساعت پیش از زمان دریافت در کنار نیاز به تهیه نوشیدنی، ظروف یک‌بارمصرف، تنقلات، پنیر، آجیل و سایر نیازهای دورهمی، مسائل مهمی است که افراد عطای دورهمی را به لقایش می‌بخشند.

حال تصور کنید سامانه‌ای باشد که شما تمامی نیازهای خودتان از مزه و فینگر فود گرفته تا نوشیدنی و حتی ظرف یک‌بارمصرف را سفارش دهید و طی تنها چهار ساعت آن را تحویل بگیرید. پیش از سفارش؛ نظر مردم را بخوانید، همه چیز را با قیمت مناسب‌تر بخرید، اگر دوست داشتید پیش از خرید درخواست دریافت سمپل دهید و آن‌ها را در محل خودتان رایگان دریافت کنید.

مزبار” یک استارت آپ جهت تأمین نیازها و ملزومات دورهمی و مهمانی است. ارائه  مزه و فینگرفود (از سوشی و اسپرینگ رول تا ته‌چین و دلمه)، سالاد (از سالاد سزار و اسفناج تا سالاد ماکارونی و بیکن)، آجیل و خشکبار (از مغز پسته و بادام تا آلو و آلبالوی خشک)، نوشیدنی، تنقلات و ظروف یک‌بارمصرف را با تنوعی بالا و کیفیتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد تا سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف به‌راحتی بتوانند پاسخ نیازهای خود را از میان ده‌ها محصول انتخاب نمایند.

علاوه بر این ارائه پکیج‌ها و سینی‌های مختلف که ترکیبی از چندین محصول هستند، به کاربران امکان انتخاب سریع‌تر را داده تا در کوتاه‌ترین زمان بیشترین تنوع را در نظر بگیرند.

مزبار علاوه بر این سفارش‌ها را برای مشتریان در قالب ظرف‌های زیبا و شیکی ارائه می‌دهد تا عزیزان بتوانند به‌محض دریافت سفارش‌، آن‌ها را بدون جابجایی در ظرف دیگر روی میز پذیرایی خود برای سرو قرار دهند و هیچ‌گونه نگرانی بابت چیدمان یا شستن ظروف نداشته باشند.

همچنین مزبار با اتکا به توانمندی‌های لجستیکی خود، از ساعت دوازده ظهر تا ده شب در بازه‌های زمانی دوساعته (دوازده تا دو، دو تا چهار و … ) تحویل سفارش‌ها را برنامه‌ریزی کرده که افراد متناسب با هر نوع مهمانی و دورهمی که دارند بتوانند زمان مناسب جهت دریافت سفارش را انتخاب کنند.

علاوه بر این، مزبار اخیرا در جهت ارائه خدمات تخصصی نیازهای مهمانی و دورهمی قدم برداشته است. یکی از این خدمات، برنامه‌ریزی و ارائه مشاوره تخصصی به افراد برای برگزاری مهمانی و دورهمی هایشان است. سفارش هوشمند مزبار این امکان را به افراد می‌دهد که با پر کردن یک فرم و مشخص نمودن نیازمندی‌ها، تعداد مهمانان و بودجه خود؛ از مشاوره تخصصی  آنلاین مزبار حتی برای برگزاری یک دورهمی ۵-۶نفره جهت تأمین فینگر فود و سایر اقلام موردنیاز بهره ببرند.

مزبار همچنین در کنار وب‌سایت، چند ماهی است اپلیکیشن خود را نیز معرفی کرده تا کاربران به یاری محیط کاربری ساده، طبقه‌بندی دقیق محصول‌ها، مشاهده نظرات مشتریان و اطلاعات تکمیلی برای هر محصول، این امکان را به مشتریان بدهد تا در کوتاه‌ترین زمان، مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب نماید.

فینگر فود تهران فینگر فود با کالباس فینگر فود از کجا بخرم سفارش فینگر فود آشپزی ساده سریع و آسان

و درنهایت آنکه کاربران با هر خرید و پرداخت آنلاین، علاوه بر دریافت ۱۰% از مبلغ خریداری‌شده در کیف پول خود، می‌توانند با معرفی اپلیکیشن به سایر عزیزان، برای خود و دوستانشان اعتبار در کیف پول مزبار دریافت کنند.

در میان ریتم تند زندگی، از خنده‌ها و خاطره سازی با عزیزانتان عقب نمانید و دورهمی و مهمانی باکیفیت‌تر، سریع‌تر و شیک‌تری را تجربه کنید.

به قول مزبار گفتنی:

#مزه_هاش_باما_بقیه_اش_باشما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ