توطئه مرگبار خواهر و برادر برای عروس جوان +عکس

0

خواهرو برادری که به رفتار عروس جوان سوء ظن پیدا کرده بودند، دست به جنایت هولناکی زدند. آنها بعداز کشتن عروس خانواده، مرگ او را با صحنه‌سازی تصادف نشان داده بودند.

اوایل بهمن سال گذشته مرد نگهبانی در حال آبیاری باغی در اطراف شهریار بود که به پارس کردن‌های متوالی سگ باغ مشکوک شد و از باغ بیرون زد.

سگ در انتهای کوچه منتهی به دیوار باغ بود. او وقتی به آنجا رسید، متوجه صحنه عجیبی شد. او زنی جوان را دید که سر و صورتش بشدت خون‌آلود بود و بسختی نفس می‌کشید. با دیدن این صحنه موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع داد . با حضور ماموران پلیس و امدادگران اورژانس، زن جوان که بشدت مصدوم شده بود به بیمارستانی در شهریار منتقل شد.

در بررسی‌های اولیه پلیسی به نظر می‌رسید او با خودرویی تصادف کرده و راننده از محل فرار کرده است. او مدارک هویتی همراهش نبود تا شناسایی شود.

ماموران در تلاش برای یافتن خانواده این زن بودند تا این‌که روز بعد مردی با حضور در اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی غرب استان تهران، از ناپدید شدن همسر جوانش خبرداد. او عکس و مشخصات وی را در اختیار پلیس قرارداد تا همسرش را پیدا کنند. ماموران در ادامه متوجه شدند مشخصات تصاویر این زن با زنی که تصادف کرده، مطابقت دارد. در ادامه این مرد با حضوردر بیمارستان همسرش را شناسایی کرد.

ماموران همچنان در حال تحقیق در این پرونده بودند که بعد از ۲۰ روز زن جوان به دلیل شدت صدمات در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

این در حالی بود که ماموران در بررسی محل حادثه سرنخ‌هایی به دست آورده بودند که نشان می‌داد این تصادف به عمد رخ داده و این زن به قتل رسیده است.

تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این که دو هفته پیش پزشکی قانونی نظرداد علت اصلی مرگ این زن ضربه‌های مرگباری بوده که به سرش اصابت کرده و بعدضربه‌هایی بوده که براثر تصادف به او وارد شده است.

ماموران برای رازگشایی از جنایت، شوهر زن کشته‌شده را به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران احضار کردند و به تحقیق از او پرداختندکه وی به افسرتحقیق گفت: همسرم با من و دیگران اختلاف و درگیری نداشت اما چندی قبل خواهر و برادرم مدعی شدند به رفتار همسرم سوء ظن پیدا کرده‌اند.

به همسرم اطمینان داشتم و از آنها خواستم دست از این رفتارشان بردارند و نسبت به رفتارهای همسرم شک نداشته باشند.

با جمع‌بندی اطلاعات این خواهر و برادر به‌عنوان تنها مظنون در این جنایت هولناک تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که چند روز پیش خواهرشوهر مقتول بازداشت شد.

او در بازجویی‌ها اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد و مدعی شد در قتل عروس خانواده نقشی نداشته و نمی‌داند چه کسی او را به قتل رسانده است.

این در حالی بود که او در ادامه تحقیقات به قتل عروس خانواده با همدستی برادرش اعتراف کرد و به افسر تحقیق گفت: برادرمان معتاد بود و کاری به رفت و آمد‌های عروسمان نداشت. من و برادر دیگرم به رفت و آمدها و رفتار عروسمان مشکوک شده بودیم و نسبت به وی سوء ظن داشتیم.

با اعتراف این زن، برادرش هم بازداشت شد و زمانی که پی برد راز جنایت برملا شده، سکوت خود را شکست و لب به اعتراف گشود.

مرد میانسال به افسر تحقیق گفت: تصور می‌کردیم مقتول به برادرمان خیانت می‌کند. زمانی که ماجرا را به برادرم گفتیم او گفت سوء ظن نداشته باشید و می‌گفت همسرش فرد خوبی است. رفتار برادرم باعث شد، نقشه قتل عروسمان را طراحی کنیم و به این نتیجه رسیدیم او را به بهانه‌ای به باغی در اطراف شهریار بکشانیم و به قتل برسانیم.

طبق نقشه‌مان من و خواهرم به باغی در اطراف شهریار رفتیم. بعد در تماس تلفنی با عروسمان وانمود کردیم خودرویمان بنزین تمام کرده است. از او خواستیم برایمان بنزین بخرد و بیاورد.

متهم به قتل ادامه داد: او غافل از این‌که چه نقشه‌ای برایش کشیده‌ایم یک گالن بنزین برایمان خرید و پیش ما آمد.

قتل عروس قتل خانوادگی حوادث تهران اخبار قتل اخبار شهریار اخبار جنایی اخبار تهران

همان موقع با چوبدستی که همراهمان بود او را کتک زده و ضربه‌هایی به سرش زدیم. برای این که کسی به ما شک نکند، سوار خودروی سمندم شدیم و از روی پیکر او که مصدوم شده بود رد شدیم و او بیشتر آسیب دید.

با این کار می‌خواستیم ماجرای جنایت را پنهان کرده و آن را تصادف جا بزنیم اما فکر نمی‌کردیم با هوشیاری پلیس ماجرا لو برود و هردویمان دستگیر شویم.

سرهنگ اسکندر جوادی‌منش، سرپرست پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران به جام‌جم گفت: با اعتراف‌‌های این خواهر و برادر میانسال به قتل عروس خانواده، آنها صحنه جنایت را بازسازی کرده و روانه زندان شدند.

در این پرونده شاهد آن بودیم که این دو نفر در پی سوءظنی که داشتند دست به جنایت هولناکی زده‌اند و جان زنی را گرفته‌اند و خود را نیز گرفتار کرده‌اند.

معصومه ملکی / جام جم انلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ