اعدام دو شیطان صفت ورامین/ ناگفته های تلخ دختر دانشجو در دادگاه

0

دو مرد جوان که دختر دانشجو را ربوده وی را آزار داده بودند با حکم قضایی به اعدام محکوم شدند.

اوایل سال ۹۳ دخترجوانی به پلیس آگاهی رفت و کمک خواست. دختر ۱۹ ساله به پلیس گفت که از سوی چند مرد جوان ربوده و مورد آزار قرار گرفته است.

وی در تشریح بلایی که سرش آمده بود گفت: دانشجوی دانشگاه در ورامین هستم .آن روز از دانشگاه به خانه برمی‌گشتم که سوار یک پراید سفید شدم که دو سرنشین مرد داشت. گمان می کردم راننده مسافرکش است. پس از طی مسافتی که راننده تغییر مسیر داد و به او اعتراض کردم. خواستم از ماشین پیاده شوم اما همان موقع مرد جوانی که کنارم نشسته بود به رویم چاقو کشید و مرا تهدید به مرگ کرد.

دختر پریشان احوال ادامه داد: مردان شیطان صفت مرا به خانه ای در حاشیه ورامین بردند. آنجا راننده من را با دو مرد دیگر تنها گذاشت و رفت. دو مرد جوان با تهدید چاقو و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار دادند. همان موقع یکی از مردان شیطان صفت با دوست دیگرش تماس گرفت و او را هم به خانه جهنمی دعوت کرد. ولی وقتی مرد جوان به آنجا آمد و حال و روزم را دید دلش برایم سوخت. او از دوستانش خواست تا ما را در اتاق تنها بگذارند. سپس کمک کرد تا بتوانم از خانه جهنمی فرار کنم.

این دختر که از به یاد آوردن خاطرات وحشتناک در خانه جهنمی بار دیگر به گریه افتاده بود گفت: من به خانه برگشتم و ماجرا را به مادرم گفتم. سپس تصمیم گرفتم تا از مردان شیطان صفت شکایت کنم.

با نشانی هایی که دختر دانشجو از مردی که وی را فراری داده بود به پلیس داد اسماعیل ۲۶ ساله بازداشت شد.

وی گفت: دوستانم کامران و احسان با من تماس گرفتند و مرا به خانه ای در حاشیه ورامین دعوت کردند. آنها گفته بودند دختری را همراه خود به آنجا آورده اند که حاضر است در قبال دریافت پول با ما رابطه برقرار کند. من وقتی به آنجا رفتم و دختر جوان را دیدم متوجه ماجرا شدم. به همین خاطر دوستانم را فریب دادم تا دختر جوان بتواند فرار کند.

به دنبال اظهارات اسماعیل ،کامران و احسان بازداشت شدند. آنها که چاره ای غیر از بازگویی حقیقت نداشتند به آزار دختر جوان اعتراف کردند و گفتند برای تفریح او را ربوده بودند. راننده خودرو پراید نیز به اتهام آدم ربایی شناسایی و بازداشت شد.

متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند. در جلسه دادگاه دختر جوان برای دو متجاوز اشد مجازات خواست و گفت: بیش از ۴ سال است که از این ماجرای تلخ می گذرد ولی من هر شب کابوس می بینم و آرام و قرار ندارم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته است. من حتی ناچار شدم درس و دانشگاهم را رها کنم. حالا در این سالها تحت درمان یک روانپزشک هستم ولی زندگی ام نابود شده است. اگر مرد جوان به دادم نمی رسد و مرا فراری نمی داد بی شک خودم را همانجا کشته بودم.

سپس کامران که متاهل است و در میدان میوه‌ تره‌بار کار می‌کند به دفاع پرداخت و گفت: من و دوستم برای هیجان دست به این کار زدیم و نمی دانستیم تاوان آزار یک دختر اعدام است.

احسان اما ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت: دختر جوان با میل خودش همراه ما به انجا آمده بود.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده کامران و احسان را به اعدام محکوم کرد. مرد جوانی که دختر جوان را فراری داده بود تبرئه و پرونده راننده پراید سفید به دادسرا فرستاده شد تا به زودی به جرم  وی رسیدگی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ