اسد اسماعیلی (مجری خبر) درگذشت +علت فوت

0

مرحوم اسد اسماعیلی بهمن ۱۳۵۹ تا پایان اسفند ۱۳۶۴ با عناوین گوینده خبر رادیو و تلویزیون و بویژه خبر تلویزیون شبکه اول و سردبیر خبر شبکه دوم تلویزیون با صدا و سیما همکاری داشت. او در سال‌های ۱۳۶۳ و ۱۳۶۴ دو جایزه بین الملی بهترین گویندگی خبر را در سئول دریافت کرد.

مجری خبر مجری اخبار گوینده اخبار علت مرگ و میر در ایران علت مرگ هنرمندان علت مرگ مجری بیوگرافی اسد اسماعیلی بیماری هنرمندان

پروفسور اسد اسماعیلی در سالهای ۱۹۸۴ و ۱۹۸۶ مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی عمران را از دانشگاه تهران دریافت کرد. در سال ۱۹۹۵، او در حدود ۱۰ سال قبل از ادامه تحصیلات تکمیلی خود در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) کار کرد و در سال ۲۰۰۱ دکترای مهندسی ساخت و ساز، کارشناسی ارشد مهندسی ساخت و ساز و کارشناسی ارشد مهندسی برق را به دست آورد. اسماعیلی در سال ۲۰۰۸ به استادیار ارتقا یافت و به مقام استاد کامل در سال ۲۰۱۴ رسید.

تحقیقات اسماعیلی طیف گسترده ای از موضوعات در مهندسی ساخت و ساز را پوشش می دهد. تحقیق او بر روی سیستم های هوشمند پل، تشخیص آسیب ساختاری مبتنی بر ویژگی، مدل سازی تحلیلی و ارزیابی عملکرد سازه ها، با توجه به مدل های مواد، قوانین چرخه ای، الگوهای بار / جابجایی و غیره، بر روی سیستم های هوشمند تمرکز داشت.

از او بیش از ۴۵ کتاب و ١٣٠ مقاله در مجله های معتبر دنیا به چاپ رسیده است.

مراسم تشییع پیکر اسد اسماعیلی، از گویندگان و سردبیران قدیمی بخش های خبری صداوسیما که در روزهای گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان درگذشت، فردا برگزار می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ