آخرین وضعیت مهدی فخیم زاده در بیمارستان بعد از تصادف +عکس

0

وضعیت جسمی مهدی فخیم زاده سه روز پس از تصادف با اندکی بهبودی مواجه شده است.

خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران نزدیک این بازیگر و کارگردان درباره تازه‌ترین وضعیت مهدی فخیم زاده در بیمارستان به ایسنا گفت: وضعیت از نظر پزشکی خوب است ولی پزشکان معالج در حال تلاش و به دنبال راهی هستند تا بدون عمل جراحی و با کمک دارو، خونریزی به وجود آمده در مغز را درمان کنند.

او افزود: میزان هوشیاری آقای فخیم‌زاده نیز نسبت به روز گذشته (پنجشنبه) هفتم تیرماه یکی، دو درصد بهتر است و جای امیدواری پیش آمده است.

وی خاطرنشان کرد: این هنرمند همچنان در بخش آی سی یو بستری و ممنوع الملاقات است و حتی بستگان نیز اجازه ملاقات ندارند.

*

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره انتقال مهدی فخیم زاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به تهران که در شهر چالوس دچار سانحه تصادف شده و در بیمارستان طالقانی چالوس بستری بود، به خبرنگار مهر گفت: آقای مهدی فخیم زاده امروز صبح زود از چالوس به بیمارستان ایرانمهر تهران منتقل و در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری شده است.

وی که عصر دیروز طی گفتگویی با خبرنگار مهر درباره وضعیت هوشیاری مهدی فخیم زاده اعلام کرده بود در افراد عادی سطح هوشیاری ۱۵ است که در آقای فخیم زاده به ۱۳ رسیده است، درباره تغییر این وضعیت گفت: سطح هوشیاری آقای فخیم زاده به ۷ رسیده است.

خالدی درباره اینکه نظر پزشکان معالج درباره تغییر این وضعیت چیست، اظهار کرد: هنوز پزشکان معالج نظر خود را در این خصوص اعلام نکرده اند.

*

حوادث چالوس تصادف بازیگران بیوگرافی مهدی فخیم زاده اینستاگرام مهدی فخیم زاده

حدود ساعت ۱۵ بعداز ظهر روز چهارشنبه ۶ تیر هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر به کار گردانی مهدی فخیم زاده وی دچار حادثه شد و به بیمارستان منتقل شد .

وی ادامه داد : حال مهدی فیخم زاده مساعد نیست.

همچنین مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور درباره جزییات این حادثه گفت: دو دستگاه موتورسیکلت ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در چالوس منطقه خط ۸ باهم برخورد می‌کنند. وی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده ادامه داد: یکی از مصدومین این حادثه آقای مهدی فخیم زاده ۷۶ ساله بازیگر صدا و سیما هستند که از ناحیه لگن، سروگردن و زیرچانه دچار تروما شدند و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ