استعلام رایگان نام شرکت و جستجوی شرکت های ثبت شده

1

استعلام رایگان نام شرکت ، سامانه استعلام نام شرکت ، جستجوی شرکت های ثبت شده ، استعلام شرکت های ثبت شده با شماره ثبت ، استعلام اسم شرکت ، لیست اسامی شرکتهای ثبت شده در اداره ثبت شرکتها ، جستجو کد اقتصادی شرکتها بر اساس شماره ثبت ، استعلام کد اقتصادی شرکت ها

نحوه استعلام شرکت های ثبت شده چگونه است ؟

تمامی انواع شرکت ها پس از تکمیل مراحل ثبت و دریافت شماره ثبت برای متقاضیان قابل پیگیری و استعلام می باشند ، چنانچه اطلاعات مجموعه ای در این استعلام یافت نشد حاکی از آن است که این مجموعه به عنوان شرکت به طور قانونی ثبت نشده است.

در ذیل به طرق استعلام شرکت های ثبت شده می پردازیم. شایان ذکر است، چنانچه در این رابطه نیاز به راهنمایی و مشاوره ی بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ما در کارا ثبت تماس حاصل فرمایید.

۱- سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور به نشانی ilenc.ir

این سامانه، یکی از معتبرترین روش ها جهت  استعلام اشخاص حقوقی کشور است . برای جستجو در این سامانه ، حداقل یکی از گزینه های ذیل را می بایست در سامانه وارد نمایید :

۱-شناسه ملی
۲-شماره ثبت
۳-نام شخصیت

۲- جهت دسترسی به جزییات آگهی رسمی چاپ شده در روزنامه می توانید به آدرس rooznamehrasmi.ir مراجعه نمایید . وارد نمودن حداقل یکی از سه اقلام اطلاعاتی ذیل در سامانه الزامی است :

۱-نام شرکت
۲- شماره ثبت شرکت
۳- شماره ملی شرکت

حائز اهمیت است ، جهت جستجوی تمامی آگهی های قانونی سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۱ می توان به پورتال rrk.ir مراجعه نمود. این سامانه با قابلیت جستجوی پیشرفته ، امکان رصد و پیگیری آگهی شرکت های ثبت شده را به ما می دهد.

۳- سامانه اداره ثبت شرکت ها به نشانی irsherkat.ssaa.ir

امروزه بمنظور پیشگیری از اتلاف هزینه و زمان متقاضیان؛ با راه اندازی سامانه ثبت شرکت ها، قسمت عمده ای از مراجعات ارباب رجوع به صورت غیر حضوری و  از طریق سامانه  انجام می گیرد. به طوری که برای اخذ هر گونه استعلام از اداره ثبت شرکت ها ، می توان به سامانه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها مراجعه نمود. همچنین، می توان کلیه اطلاعات مربوط به چگونگی تنظیم درخواست ها و مدارک مورد لزوم بخشنامه ها و شیوه نامه های اجرایی ثبت شرکتها و اطلاع رسانی های  آتی را نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی ثبت شرکت ها به آدرس sherkat.ssaa.ir پیگیری نمود.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فضا سازان کیش سام می گوید

    شرکت فضا سازان
    کیش سام