حمله اوباش مست به بیمارستان شهرری!

0

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتر نهم پلیس تهران با اشاره به جزئیات این حادثه تلخ و تاسف‌بار گفت: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ ماموران گشت کلانتری ۱۳۱ شهرری پس از حضور در محل حادثه مشاهده می کنند که چند نفر از جوانان نیمه عریان قمه به دست در حالی که پیراهن‌های خود را در آورده‌اند میدان مدرس را مسدود کرده و در حال درگیری با مردم و خودروهای عبوری و عربده‌کشی هستند.
دستگیری اوباش اوباش شهر ری اوباش تهران اسامی اوباش تهرانبنابراین گزارش اوباش در حالی که مشروبات الکلی مصرف کرده بودند با رویت خودرو گشت کلانتری به ماموران نیروی انتظامی نیز حمله کرده و ضمن فحاشی با لگد زدن به خودرو گشت قصد تخریب آن را داشتند، به طوری که ماموران مجبور به شلیک یک گلوله مشقی برای ترساندن اوباش شدند.

اوباش به رغم گریختن از صحنه توسط یک دستگاه پراید سفید رنگ مورد تعقیب نیروی انتظامی قرار می‌گیرند لذا بی‌مهابا وارد بیمارستان هفتم تیر شده و با ایجاد رعب و وحشت قصد فرار از بیمارستان را داشتند که با عزم جدی ماموران پلیس برای دستگیری‌شان مواجه می‌شوند.

سرهنگ شهبازی تاکید کرد: نیروهای پلیس با کسب اجازه وارد بیمارستان شده و جهت جلوگیری از فرار متهمین درهای بیمارستان را می‌بندند و سپس اقدام به دستگیری راننده پراید و بقیه عناصر آشوبگر در حین فرار از دیوارهای بیمارستان می‌کنند.ماموران به هنگام دستگیری مجبور به مقابله و درگیری با افراد شرور که با چاقو و قمه قصد صدمه زدن و خلع سلاح آنان را داشتند می‌شوند.

سرکلانتر نهم پلیس تهران افزود: از متهمان در پزشکی قانونی آزمایش الکل به عمل آمد و معلوم شد که در زمان حادثه در حال مستی بوده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ