غرق شدن یک جوان در آبشار «اما » ملکشاهی +عکس

0

سرهنگ خسرو تنها فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت :در پی اطلاع واصله مبنی بر یک مورد غرق شدن در آبشار اما شهرستان ملکشاهی بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی شهرستان در محل حاضر که در بدو ورود جنازه یک جوان را که داخل آب غرق شده بود مشاهده کردند.

غرق شدن عکس آبشار حوادث واقعی حوادث ایلام اخبار ملکشاهی اخبار ایلام آبشار اما کجاست

وی افزود: با تحقیقات از حاضران در محل وحسب اظهار ات همراهان متوفی مشخص شد که متوفی از ایلام به سمت سد چم گردلان آمده و در محل آبشار های سه قلو سد چم گردلان ملکشاهی اقدام به شناکردن نموده که در داخل آب غرق شده است.

سرهنگ تنها در پایان با اشاره به اینکه در طول سال جاری چندین مورد غرق شدگی در سد و آبشار اما رخ داده، از همه خانواده ها خواست که مراقب جوانان خود باشند و اجازه ندهند در مناطق ممنوعه شنا کنند و در صورت تمایل به شنا ،در استخرها و در حضور ناجی غریق و پس از آموزش کامل شنا اقدام کنند.

*

غرق شدن عکس آبشار حوادث واقعی حوادث ایلام اخبار ملکشاهی اخبار ایلام آبشار اما کجاست

شهرستان ملکشاهی یکی از شهرستان‌های استان ایلام در غرب ایران است، مرکز این شهرستان شهر ارکواز است.

آبشار اما در شهرستان ملکشاهی واقع است، این آبشار در نزدیکی روستای اما و پشت سد چم گردلان در ۱۵ کیلومتری شهر ارکواز بعد از روستای اما که محل کوچکی است قرار دارد.

آبشار اما حدود ۲۰ متر ارتفاع و ۲۹۷ متر طول دارد و وجود دیواره‌های پوشیده از خره و سرخس چشم‌انداز بی‌نظیری را برای علاقمندان به طبیعت ترسیم کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ