بیوگرافی مهدی ترابی، بازیکن پرسپولیس +عکس

0

مهدی ترابی Mehdi Torabi (متولد ۱۹ شهریور ۱۳۷۳ ، قد : ۱۸۳) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که به صورت قرضی از باشگاه فوتبال پرسپولیس برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست وینگر بازی می‌کند.

وی همچنین سابقهٔ دعوت شدن به تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه دارد. او نخستین گل ملی‌اش را برابر ازبکستان زده‌است.

نقل و انتقالات لیگ برتر ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ نقل و انتقالات پرسپولیس لیست خرید پرسپولیس ۱۴۰۲ ۱۴۰۳ بیوگرافی مهدی ترابی بیوگرافی فوتبالیست ها بازیکن جدید پرسپولیس اینستاگرام مهدی ترابی اخبار فوری پرسپولیس Mehdi Torabi

مهدی ترابی که بعنوان ستاره نقل و انتقالات معرفی می‌شد، امروز طی جلسه‌ای با مدیران دو تیم سایپا و پرسپولیس توافق خود را برای حضور در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد.

در شرایطی که طی روزهای اخیر صحبت در خصوص جذب این بازیکن توسط پرسپولیس شنیده می‌شد و مدیران سایپا توافق خود را با این موضوع منوط به رضایت مهدی ترابی اعلام کرده بودند، این بازیکن بعد از پایان جام جهانی امروز پای میز مذاکره با مدیران دو باشگاه نشست.

در این رابطه با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس توافق شد تا مهدی ترابی در نیم فصل اول لیگ برتر هجدهم به کار خود با سایپا ادامه دهد و بعد از آن راهی پرسپولیس شود.

پرسپولیس در شرایط فعلی مهدی شیری، مهدی شریفی و مهدی ترابی را در نقل و انتقالات جذب کرده است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ