گزارش های فیس بوکی استاندار بوشهر +عکس

0

استاندار جوان بوشهر با راه اندازی صفحه در فیسبوک و انتشار مطالبی در آن، گزارش هایی از عملکرد و فعالیت های خود را به اطلاع مخاطبان می رساند.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر این صفحه را در ۹ دسامبر ۲۰۱۴ (آذرماه امسال و چند روز پس از تصدی استانداری) ایجاد کرد.

این صفحه با استقبال کاربران اینترنتی نیز روبه رو شده و آنها نظرات مختلف خود را درباره مطالب و نوشته های استاندار ، منتشر می کنند.

مصطفی سالاری متولد ۱۳۵۵ هم اکنون جوان ترین استاندار کشور است.

فیسبوک وزیران فیسبوک کابینه روحانی فیسبوک استانداران فیسبوک استاندار بوشهر سوابق مصطفی سالاری بیوگرافی مصطفی سالاری استاندار بوشهر

استاندار بوشهر در اولین مطلب خود در صفحه فیس بوکش نوشته است:

سلام، امروز که برای پیگیری برخی امور استان تهران هستم، برای اولین بار فرصت یافتم خدمت دوستان اعلام حضور کنم. بنا دارم هقته ای یکی دو بار کامنت هایتان را بی واسطه بخوانم و در حد امکان در تصمیمات لحاظ کنم.

پیشرفت بوشهر دغدغه مشترک ماست لذا امیدوارم در آبادانی بوشهر همگان به یاری بشتابند. هر ایده و پیشنهاد و یا انتقاد، ممکن است سرآغاز و مبنای تحولی شگرف باشد.

یاری و همدلی شما برای ارتقاء بهره وری و بهره برداری از همه موهبتهای خدادای استان، فرصت مغتنمی است …. رای به دولت تدبیر و امید، برای تقویت امید و نشاط و پویایی بوده، که کاری است همگانی بخصوص نیازمند حضور نسل جوان در همه مراحل و جوانب امور. سربلند و پیروز باشید.

پیش از این برخی مسئولان دولتی نیز صفحاتی در فیس بوک ایجاد کرده بودند که فعال ترین آنها ظریف وزیر خارجه، ابتکار رییس سازمان محیط زیست و جهانگیری معاون اول رییس جمهور می باشند.

انتشار گزارش فیس بوکی در ساعت ۱.۵ بامداد

فیسبوک وزیران فیسبوک کابینه روحانی فیسبوک استانداران فیسبوک استاندار بوشهر سوابق مصطفی سالاری بیوگرافی مصطفی سالاری استاندار بوشهراستاندار بوشهر گزارش دیگری هم در سال ۱.۵ بامداد روز جمعه گذشته منتشر کرده است که متن آن به شرح است:

سلام

چهارشنبه روی طرح مطالعات جامع استان یا همان آمایش کار کردم. بایستی تقسیم کار بین همه دستگاههای اجرایی (ادارات کل) را دقیقتر میکردم. چندین ملاقات کاری داشتم، سپس عصر شورای برنامه ریزی استان را با حضور کلیه فرمانداران و مدیران کل برگزار کردیم. تاکید شد مدیران بروند سراغ وجوه متمرکز از وزارتخانه ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی و به منابع اعتبارات استانی اکتفا نکنند. تاکید کردم ملاک ارزیابی مدیران منبعد توانایی آنها در جذب و سهم بیشتر از این دو منبع خواهد بود. بر نظارت بر انتخاب صحیح و اجرای کار پیمانکاران تاکید شد و مقرر شد ادارات منابع موجود را سریعتر هزینه کنند چون پایان سال است و تخصیص جدیدی هم به استان خواهیم داشت.

شب، شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت با موضوع اختصاصی خرما با اتحادیه نخلداران و صنایع بسته بندی و فرآوری و صادر کنندگان خرما در محل اتاق بازرگانی استان و با حضور مدیران کل ذیربط برای حل مشکل فروش خرمای نخلداران برگزار شد. کشاوزران و بخش خصوصی مشکلات و درد دلشان را گفتند و تقسیم کاری برای رفع مشکلات شد و قرار شد در فاصله تا جلسه بعدی انجام شود. هفته قبل هم جلسه اتاق به میگو اختصاص داشت. هفته های آینده هم این جلسات را برای بررسی مشکلات لنجداران، گوجه کاران، تجار، بازاریان و … ادامه خواهیم داد.

ساعت ١١ شب هم عازم شیراز شدم تا در اجلاسیه متطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه بنا به دعوت آیت اله ایمانی، حسینی بوشهری و صفایی بوشهری شرکت کنم. حدود سه بامداد رسیدیم شیراز و صبح به محل اجلاس رفتیم. ساعت ١١ به مدت ١٠ دقیقه وقت سخنرانی من بود که راجع به لزوم وحدت و عدم تفرقه بین شیعه و اهل سنت و .. نکاتی گفتم.

فورا عازم بوشهر شدم. چند جلسه و کارهای برنامه ریزی داشتم، سپس به مراسم روز وکیل مدافع رفتم. ساعت ٨ و نیم به مدت ٢٠ دقیقه راجع به همکاری وکلا در تقویت و فراگیر شدن حقوق شهروندی و سازماندهی حقوقی معاملات و فعالیتهای غالب صحبت کردم و به دفتر برگشتم و سپس حدود ساعت ١١ شب باتفاق معاون برنامه ریزی رفتیم ساحل و تا ١٢ و نیم حدود ۴ کیلومتر قدم زدیم تا ارتباط مستیم و اتفاقی با شهروندان برقرار شود.

برخی هم استانی ها می آمدند و مسایلی مطرح میکردند از جمله بازسازی سریع کنده کاری خیابان ساحلی را. جوانی گفت که گفتم به شهرداری گفته ایم تا ١۵ اسفند باید آسفالت کند.

ساعت ١ و نیم بامداد هم این پست را خدمت دوستان گذاشتم.

در پست بعدی برخی از کامنتهای قبلی شما را اشاره خواهم کرد و توضیح خواهم داد البته کوتاهتر از این مطلب.سربلند باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ