بازیگران سریال لحظه گرگ و میش +زمان پخش

تعداد قسمت های سریال لحظه گرگ و میش و بازیگران و نقش هایشان

2

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» که قرار است در ۵۰ قسمت روانه آنتن شبکه سه سیما شود، به اتمام رسیده و تدوین آن نیز به صورت همزمان انجام شده است.

تصویربرداری فاز اول «لحظه گرگ و میش» که در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد، به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید و گروه تولید تصویربرداری فاز دوم این مجموعه را که به سال‌های دهه ۸۰ مربوط می‌شود، به پایان رساندند.

داستان این مجموعه تلویزیونی روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه شصت آغاز شده و حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

ساعت پخش و تکرار سریال لحظه گرگ و میش

مجموعه تلویزیونی “لحظه‌ گرگ و میش” از دوشنبه  اول بهمن ماه ، هر روز از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد و باز پخش آن ۳۰ دقیقه بامداد ،۱۰ صبح و ۱۴:۰۰ بعد از ظهر ، روز بعد است .

تصویربرداری فاز اول سریال «لحظه‌ گرگ‌ومیش» به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید.

برخی از لوکیشن‌های فاز دوم با فاز اول مشترک است. همچنین فاز اول در دهه ۶۰ و ۷۰ می‌گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سالها و ۱۰ سال بعد خواهد بود.

لوکیشن خانه سریال لحظه گرگ و میش فیلمهای همایون اسعدیان سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است سریال لحظه گرگ و میش سریال شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه بازیگران سریال لحظه گرگ و میش اخبار فیلم و سریال

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو، مهدی ملاک و …

در این سریال که در ابتدا «سوگند» نام داشت، فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج و نقش محوری قصه‌ را بازیگری جدید با کاراکتر «حنانه» بر عهده دارد.

لوکیشن خانه سریال لحظه گرگ و میش فیلمهای همایون اسعدیان سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است سریال لحظه گرگ و میش سریال شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه بازیگران سریال لحظه گرگ و میش اخبار فیلم و سریال

بازیگران و نقش هایشان

بازیگر نقش توضیحات
المیرا دهقانی یاسمن وحدت نقش اصلی، دختر خانواده، همسر اول سروش ، نامزد و عاشق و همسر دوم حامد خواهر احسان،هادی،یوسف
فاطمه گودرزی توران وحدت(مامان توران) مادر یاسمن،یوسف،هادی،احسان
فرید سجادی حسینی حسین وحدت (آقاجون) پدربزرگ یاسمن،یوسف،هادی،احسانعموی توران
شهره سلطانی فرخنده وحدت عمه یاسمن،احسان،یوسف،هادی،خواهرشوهر توران، دختر عمو توران
حسام محمودی هادی وحدت برادر یاسمن،یوسف،احسان_ همسر طناز _ عاشق گذشته سیما
پانیذ برزعلی حنانه بوستانی دوست یاسمن، همسر یوسف
علیرضا کمالی احسان وحدت برادر یاسمن،هادی،یوسف – همسر اول طاهره
نیما نادری سروش مطلق همسر اول ندا ، همسر دوم یاسمن و همسر سوم پروانه، عاشق مریم
ناصر سجادی حسینی یوسف وحدت برادر یاسمن،هادی،احسان – همسر حنانه
پاشا رستمی حامد شریف همسر دوم و عاشق یاسمن-برادر طاهره
رها خدایاری طاهره شریف همسر سابق احسان ، همسر دوم فرهاد-خواهر حامد
وحید آقاپور فرهاد همسر دوم طاهره،دوست حامد
مهتاب اکبری سوگند مطلق دختر سروش و ندا
سیامک احصایی دکتر پارسا استاد و دوست احسان و رازمیک
مریم حاجی زاده سیمین مطلق خواهر سروش
مهدی ملاک استاد یاسمن ، حنانه و سروش
لیلا بلوکات مریم صدیق عاشق سروش، کلاهبردار
آیدا نامجو ندا همسر اول سروش
محمدرضا مالکی سیامک زیوری برادر جعلی مریم
زهره ساداتی پروانه منشی و همسر سوم سروش
مهرنوش مسعودیان سیما عاشق هادی
ایلیار مؤمن مازیار برادر پروانه
معین ضرابی کیوان عاشق سوگند
فراز مدیری محمد مطلق جوانی پسر سروش و یاسمن
اروین گالستیان رازمیک گریگوریان دوست احسان و حامد
تنی آواکیان کلاریس نظریان نامزد رازمیک _ همکار حامد
آرمینه زیتونچیان مادر رازمیک
درک تکدیان پدر رازمیک
مدیا ذاکری عزیز مادر حامد و طاهره
شبنم قربانی طناز حریرچی همسر هادی
ماهان نصیری محمد مطلق کودکی محمد
احسان بیات فر پیمان دوست و همکار هادی
رضا حجری سعید بوستانی برادر حنانه
کریم قربانی آقای رجبی دوست آقاجون
فرشید زارعی‌فرد وکیل سوگند
فائزه حسینی گیسو همسر پیمان
احسان امانی پدر سیما
اردشیر کاظمی پیرمردی که سروش پرستاری‌اش را میکرد

این سریال در روزهای پایانی شهریور ۹۶ کلید خورده است.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصاذی و اجتماعی و … آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

عوامل دیگر این مجموعه عبارتند از: همایون اسعدیان تهیه کننده و کارگردان، مونا انوری زاده نویسنده،  سعید علیجانی مدیر تولید، سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی طراح و مدیر چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه ،ساسان نخعی مدیر صدابرداری،شیوا رشیدیان طراح لباس، مریم هژیروند مدیر برنامه‌ریزی، پکاه جهان دار و مهدی فهیمی دستیاران کارگردان، ماریا میرنژاد منشی صحنه، مهدی مجلل و رضا بداغی مدیران تدارکات، مهدی حیدری عکاس و فیلمبردار پشت صحنه.

لوکیشن خانه سریال لحظه گرگ و میش فیلمهای همایون اسعدیان سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است سریال لحظه گرگ و میش سریال شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه بازیگران سریال لحظه گرگ و میش اخبار فیلم و سریال

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه فاز یک این مجموعه که مربوط به دهه ۶۰ بوده به اتمام رسیده است، درباره وضعیت فعلی ساخت این مجموعه یادآور شد: این مجموعه پیش از این در شهریور ماه با مشکل تغییر تهیه‌کننده روبه‌رو شد و وقفه‌ای به آن خورد اما پس از آن فاز یک که مربوط به دهه ۶۰ بود کامل تصویربرداری و به اتمام رسید.

لوکیشن خانه سریال لحظه گرگ و میش فیلمهای همایون اسعدیان سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است سریال لحظه گرگ و میش سریال شبکه سه زمان پخش سریال شبکه سه بازیگران سریال لحظه گرگ و میش اخبار فیلم و سریال

لوکیشن خانه سریال لحظه گرگ و میش کجاست

«لحظه‌ گرگ و میش» عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی همایون اسعدیان است در تهران و لوکیشنی واقع در خیابان ری ادامه دارد.

ثبت صحنه‌های مربوط به دهه‌ی شصت این سریال در خانه‌ای قدیمی که یکی از لوکیشن‌های اصلی این سریال است انجام شده و فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج را در این مجموعه تاریخی ایفا می‌کنند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. کامی می گوید

    حامد میاد تو خونه ای که دختر هست میخوابه بدون اینکه دختر خبر داشته باشه و میره تو اتاق خوابش! حنانه تو خونه ای که نامحرم هست زتدگی میکنه و چشمش دنبال یکی از اون پسراست! زن بدون شوهر اجازه میده یه مرد غریبه که زن هم داره بیاد خونه اش(بدون اینکه کسی اطلاع داشته باشه) دوتایی باهم اشپزی کنن و گل بگن گل بشنون! از قضا همین پسره عاشق دختر همین خانم بوده و الانم که هر دو متاهل هستن عشقشون ادامه داره!!! شوهر یاسمین که داره با یه زن دیگه می پره! دختر ۱۶ سالشون که دیگه هیچ، و … صد رحمت به سریال های ترکی

    1. مهتا می گوید

      برو بابا
      متوَهّم!!!