دستگیری خانم دکتری که از بی حیایی خودش کسب درآمد می کرد! +عکس

0

شیوه های درمانی عجیب‌ و غریب روز به روز بیشتر می‌شوند و این بار یک خانم دکتر برای درمان بیمارانش بدون لباس در برابرشان حاضر می شود.

این دکتر که فوق العاده معروف هم شده بود «سارا وایت » نام دارد و از طریق ارتباط وب کم و البته بعد از دریافت اینترنتی هزینه درمان، لباس هایش را جلوی بیمارانش در می آورد.

لذت بردن از زن برهنه عکس زن برهنه عکس برهنه شدن عکس برهنه دختر زندگی در انگلیس رابطه نامشروع در انگلیس چشم و دل سیری غربی ها پورنوگرافی پورن استار بی شرم و حیا بی حیاترین زن برهنگی زنان خارجی اخبار انگلیس

این زن بخاطر این رفتار وقیحانه دستگیر شد و در بازجویی ها با افتخار گفت بیش از ۱۲۰۰ مشتری دارد که آن ها را تحت نظر دارد و اولین فردی است که بیشترین مریض مرد را دارد.

این زن بی حیا در هر ساعت ۱۵۰ دلار درآمد کسب می کرد.

خانم ۲۸ ساله بر این باور است که توانسته برای اولین بار در دنیا روش تازه ای برای درمان بیماران خود کشف کند.

این خانم دکتر برای روش درمانی خود اسم مبتذلی نیز انتخاب کرده است وی در بازجویی ها ادعا های خنده داری هم کرد و گفت به همه ی افرادی که با او ملحق می‌شوند اعتماد داشته و نهایت سعی خود را می کند تا از خطوط قرمز عبور نکند.

به خاطر غیر اخلاقی بودن روش درمانی، او نه تنها تاکنون موفق به اخذ گواهینامه دکتری در این زمینه نشده است بلکه با شکایت جمعی پزشکان انگلیس بازداشت هم شده است. سارا با افتخار می گوید که هر چند کارش خلاف اخلاق است ولی در درمان تاثیرگذار بوده است.

لذت بردن از زن برهنه عکس زن برهنه عکس برهنه شدن عکس برهنه دختر زندگی در انگلیس رابطه نامشروع در انگلیس چشم و دل سیری غربی ها پورنوگرافی پورن استار بی شرم و حیا بی حیاترین زن برهنگی زنان خارجی اخبار انگلیس

Sarah White (PICTURES): Naked therapist explains unusual treatments

That, in a nutshell, is “naked therapy,” which 24-year-old Sarah White is promoting. She offers therapy sessions where patients are encouraged to reveal their feelings while she reveals her body. It’s not likely a technique that the American Psychological Association endorses.

In any case, White is not a “licensed” therapist, subject to standards and laws of a practicing psychologist. In fact, after a quick visit at her website, it would be hard to decide whether she’s an unlicensed therapist who models or a model who dabbles in therapy.

White’s clients are overwhelmingly men. Shocker. Sessions are conducted via web-cam at $150 per hour.

“For men in particular, seeing a naked woman can really help them focus.”

رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ