بیوگرافی شهریار ربانی (مجری) +عکس اینستاگرام

0

شهریار ربانی، مجری جوان و قد بلند شبکه اول سیما که شباهت جالبی هم به محمدرضا گلزار دارد می گوید ماه رمضان جشن الهی است و باید برنامه ای برای مردم ساخت که افسرده نباشد.

برای شروع خودت را برایمان معرفی کن.

متولد چهاردهم شهریور ۱۳۶۱ در تهران هستم. دیپلم ریاضی دارم اما به دلیل علاقه ای که به هنر داشتم، در دانشگاه هنر تهران و در رشته گرافیک ادامه تحصیل دادم و لیسانسم را در این رشته گرفتم. برای مقطع کارشناسی ارشد هم مهندسی منابع طبیعی را انتخاب کردم.

همسر شهریار ربانی مجریان مشهور صداوسیما بیوگرافی مجریان بیوگرافی شهریار ربانی اینستاگرام مجریان اینستاگرام شهریار ربانی اسامی مجریان تلویزیون

چی شد که وارد تلویزیون شدی؟

– از سال ۸۴ وارد واحد دوبلاژ سازمان صدا و سیما شدم. سال ۹۰-۸۹ با اجرای برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما وارد حوزه اجرا شدم. در این مدت در شبکه های یک، دو، ورزش، شما و … برنامه های مختلفی را اجرا کرده ام.

و چه اتفاقی افتاد که برای اجرای «شهر باران» انتخاب شدی؟

– اجرای ویژه برنامه نوروز ۹۲ شبکه یک برعهده من بود و از این طریق با شبکه یک وارد هنمکاری شدم. با اجرای این برنامه بود که با دوستان شبکه یک آشنا شدم. در حال حاضر هم در برنامه «شهر باران» با احسان ارغوانی عزیز همکاری می کنیم.

امسال «شهر باران» خیلی دیده شده، فکر می کنی نقطه قوت این برنامه چیست که توانسته به عنوان رقیب یک برنامه قدیمی مثل ماه عسل مطرح شود؟

– خوشحالم که برنامه دیده می شود و مردم دوستش دارند. شاید علتش این است که برنامه فضای راحت و شادی دارد. به نظرم ماه مبارک رمضان یک جشن الهی است. در حال تولید برنامه ای هستیم که فضای سنگینی ندارد و در واقع افسرده نیست. فکر می کنم در این روزگار مردم دوست دارند برنامه ای را تماشا کنند که فضای شادتر و خودمانی تری داشته باشد.

 در «ماه عسل» ترکیب مهمان ها و نوع اجرا طوری است که اغلب برنامه سنگین و غم انگیز می شود. این اتفاق در اجرای تو دیده نمی شود، در این مورد برایمان بگو.

– ببین اگر مهمانی در برنامه حضور پیدا کند که به سمت یک فضای احساسی و عاطفی برود ما از این فضا استقبال می کنیم اما به آن دامن نخواهیم زد. مثلا آقای سعید شهروز در برنامه ما شرکت کردند و به صورت کاملا خودجوش گریه کردند، ما هم با بغض ایشان بغض کردیم. در نهایت همانطور که گفتم اگر مهمانی داشته باشیم که فضای عاطفی داشته باشد، دست رد به او نمی زنیم اما فضای کلی برنامه به این شکل نیست که تلاش کنیم اشک مهمان و مخاطب را دربیاوریم. فکر می کنم برنامه ای در آن فضا در شبکه سه در حال پخش است و مخاطب حق انتخاب دارد که کدام فضا را انتخاب و تماشا کند.

شهریار ربانی شباهت جالبی به محمدرضا گلزار دارد، این موضوع را قبول داری؟

– نمی دانم چرا می گویند چنین شباهتی وجود دارد (خنده) شخصا شباهت زیادی حس نمی کنم.

نظرت در مورد این مقایسه ظاهری چیست؟

– آقای گلزار انسان جذاب، خوش تیپ و خوش چهره ای هستند اما به شخصه چنین شباهتی حس نمی کنم و فکر می کنم هر کسی چهره و استایل خاص خودش را دارد.

با توجه به این شباهت دوست نداری وارد سینما شوی؟

– راستش خیلی وقت پیش و قبل از اینکه وارد تلویزیون شوم، بازیگری را تجربه کرده ام و هنوز هم با دوستانی که در این حوزه دارم در ارتباطم اما این روزها دغدغه بازیگری ندارم. در نهایت باید بگویم علاقه ام به بازیگری به شباهتی که می گویی ارتباطی ندارد.

چرا به بازیگری به صورت جدی نگاه نمی کنی؟ به هر حال بازیگری یک پله بالاتر از اجراست…

– هر کاری شأن و منزلت خاص خودش را دارد وهیچ کاری نسبت به کاری دیگر ارجحیت ندارد. البته شاید پول و شهرت بیشتری در بازیگری و سینما وجود داشته باشد. همانطور که گفتم به بازیگری علاقه دارم اما گاهی دست سرنوشت انسان را به سمتی می برد که شاید هدف اصلی او نیست.

همسر شهریار ربانی مجریان مشهور صداوسیما بیوگرافی مجریان بیوگرافی شهریار ربانی اینستاگرام مجریان اینستاگرام شهریار ربانی اسامی مجریان تلویزیون

هاتف منتظری ، استاد محمد ابراهیم جعفری و شهریار ربانی

همسر شهریار ربانی مجریان مشهور صداوسیما بیوگرافی مجریان بیوگرافی شهریار ربانی اینستاگرام مجریان اینستاگرام شهریار ربانی اسامی مجریان تلویزیون

منوچهر والی زاده ، تورج نصر ، بیژن علی محمدی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ