حضور بازیگر ایرانی در مذاکرات ایران و اتریش

0

«انوشیروان محسنی» بازیگر ایرانی مقیم اتریش و دارنده دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره فیلم های ورزشی تهران که به سمت سفیر اتباع خارجی در اتریش منصوب شده امروز در مذاکرت تهران و وین که با حضور رئیس جمهور ایران حسن روحانی و نخست وزیر اتریش زباستیان کورتس برگزار می شود حضور دارد.

محسنی که قهرمانی چهار دوره تای بوکس اروپا را نیز در سوابق ورزشی خود دارد در کارنامه هنرپیشگی خود چند فیلم اروپایی را در کارنامه دارد و برنده جوایزی از جشنواره‌های خارجی است.

جایزه بهترین هنرپیشه نقش منفی برای بازی در فیلم Mis .Tic ( Austria international film 2017)، جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول برای بازی در فیلم شیرین غیرت خواهر من در سال ۲۰۱۳ تنها بخشی از جوایز بین المللی این بازیگر است.

محسنی ۲۸ دی ماه ۹۶ نیز دیپلم افتخار بازیگری را برای بازی در فیلم “اسنیف” از یازدهمین دوره جشنواره بین المللى فیلم های تهران دریافت کرد.

عکس جدید بازیگران بیوگرافی انوشیروان محسنی بازیگر بازیگران ایرانی در خارج ایرانیان در خارج

این بازیگر ایرانی مقیم اتریش که قرار بود در فیلم ” شب های طولانی” به کارگردانی جاسمین اشرایر نقش ایفا کند اما وقتی روز فیلمبرداری رسید فیلمنامه دیگری به او داده شده که در آن به مردان و زنان ایرانی توهین شده بود، فیلمنامه را پاره و جلوی آنها ریخت. وقتی متوجه شد سرمایه گذار عربستانی پشت این ماجراست خونش از توهین به ملت ایران به جوش آمد، او را سر جای خود نشاند و از او شکایت کرد. این اقدام محسنی باعث تصویب قانون جدیدی در اتریش شد که در فیلم ها به کشورهای دیگر توهین نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ