واکنش به خبر بازداشت مائده هژبری (دختر رقاص)

1

مائده هژبری که اکنون با قید وثیقه آزاد شده است، در پاسخ به مسیح علینژاد (مروج بی حیایی) خبر آزادی خود را داده است.

به نظر شما در خصوص برخورد با پلنگ ها کدام یک از دیدگاه های ذیل درست است؟

برخی معتقدند: در اینستاگرام پلنگ ها را رها کردند و جوان ها را سرگرم پلنگ ها کردند ، بلکه افکار جامعه از موضوعات مهمی مانند بیکاری و معیشت و اعتیاد درگیر “تن نمایی پلنگ ها شود“. حالا یکی از پلنگ ها به جرم اباحه گری بازداشت شده و عده ای دست به کار شده اند که: “چرا پلنگمان را بازداشت کرده و اعتراف او را از صدا و سیما پخش کردید که مبادا دیگران در مسیر او قدم بردارند؟ ”

امروز ایرانیان سه دیدگاه در خصوص این خبر دارند :

نگاه اول میگوید: فرهنگ و اقتصاد هر دو مهم است، همان طور که لازم است با مروجین فحشا برخورد شود ، لازم است مفسدین اقتصادی محاکمه شوند، نباید جرائم را با هم مقایسه و برهم ترجیح داد؛ قرار نیست در اعتراض به بی عدالتی ، سبب عادی شدن تن نمایی در جامعه شد!!
.
نگاه دوم می گوید : چقدر این کار خوب بود ، امیدواریم ما بقی اباحه گر ها بازداشت شوند (این نگاه هم از اهمیت بازداشت مفسدین اقتصادی غافل است)
.
نگاه سوم : به جای بازداشت پلنگ ها باید اختلاس گر ها بازداشت شوند (طرفداران این نگاه که پس از واکنش سلبریتی ها اظهار نظر کرده اند) انتظار دارند به ترتیب : اول اختلاس گر ها ، پس از آن اگر وقت کافی بود قاتل ها ، سپس اراذل اوباش و … بازداشت شوند و اگر عمری بود به مفاسدِ اجتماعی و فرهنگی و اباحه گری رسیدگی شود…

منبع : ایران آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمد می گوید

    بیست